یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید وزیر راه بر شتاب گیری بزگراه محور لارستان

استاندار فارس طی سخنانی گفت: جذب اعتبارات ملی در استان نیازمند پیگیری های مستمر و مداوم مدیران از دستگاه های ملی در زمان تهیه و تنظیم لایحه بودجه سالانه است. به…

استاندار فارس طی سخنانی گفت: جذب اعتبارات ملی در استان نیازمند پیگیری های مستمر و مداوم مدیران از دستگاه های ملی در زمان تهیه و تنظیم لایحه بودجه سالانه است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید محمد علی

افشانی، در جلسه پیگیری طرح های ملی استان برای بودجه سال ۹۵ افزود: با پیگیری و جدیت می توانیم از حقوق مردم فارس در زمینه جذب اعتبارات عمرانی دفاع کنیم و این امر مستلزم تلاش مدیران استان در حوزه های تخصصی خودشان است.

وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان در دو ماه گذشته به بررسی اعتبارات ملی و نسبت اعتبارات استانی به کل کشور پرداخته است و بر مبنای تلاش انجام شده در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جدولی از نسبت سهم فارس از اعتبارات ملی در طول سال های گذشته تهیه شده که بر اساس آن تلاش کرده ایم با رایزنی و پیگیری های جدی، وضعیت اعتبارات استان را در سال های آتی بهبود بخشیم .

استاندار فارس، در مورد پیگیری پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی هم گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، وضعیت راه های ارتباطی این استان مورد بررسی قرار گرفت و وزیر نیز دستورات بسیار مناسبی برای شتاب بخشیدن به روند اجرا و تکمیل طرح های راه سازی فارس صادر کرد.

افشانی افزود: با توجه به دستور مساعد وزیر راه و شهرسازی، آزاد راه شیراز – اصفهان و آزاد راه شیراز – اهواز در فاصله زمانی قابل قبولی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار فارس اضافه کرد: همچنین وزیر راه و شهرسازی تاکید ویژه ای بر شتاب گرفتن ساخت بزرگراه شیراز – جهرم – لار و بندرعباس و همچنین بزرگراه شیراز – فسا – داراب و بندرعباس دارد.

وی گفت: ساخت تصفیه خانه آب و فاضلاب در چند نقطه استان فارس نیز مورد پذیرش وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.

افشانی، با اشاره به اختصاص اعتبار جدید به پروژه خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز بیان کرد: برای تکمیل بیمارستان های استان فارس نیز اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته است که کمک قابل مناسبی برای توسعه این بخش در فارس خواهد بود.

 

میلادلارستان: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و بیان استاندارمحترم اکنون وظیفه پیگیری مجدد بر دوش مدیر کل راه  وشهرسازی لارستان، مدیر کل راه و شهرسازی فارس، مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان، استانداران  فارس و هرمزگان، فرمانداران ویژه لارستان و جهرم و نمایندگان لارستان و جهرم و حتی نماینده محترم بستک می باشد. خواهشا پیگیری مجدانه نمایید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین