یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لزوم اجرای طرح احداث شهرک صنایع‌دستی و گردشگری فارس

میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: برای توسعه صنعت گردشگری فارس، احداث شهرک صنایع‌دستی و گردشگری در این استان با داشتن ظرفیت‌های بالای این صنعت امری لازم است. به گزارش میلاد…

خبرگزاری فارس: لزوم اجرای طرح احداث شهرک صنایع‌دستی و گردشگری فارسمیلاد لارستان: استاندار فارس گفت: برای توسعه صنعت گردشگری فارس، احداث شهرک صنایع‌دستی و گردشگری در این استان با داشتن ظرفیت‌های بالای این صنعت امری لازم است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمدعلی افشانی امشب در جلسه بررسی طرح‌های ملی و عمرانی بودجه سال آینده فارس در سخنانی اظهار داشت: در اجرایی شدن طرح راه‌اندازی شهرک صنایع‌دستی و گردشگری این استان، رئیس سرمایه‌گذاری و گردشگری و معاون اول رئیس‌جمهور استقبال کرده‌اند که درصورت تأمین زمین و اعتبار اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برابر خواسته‌ها و مطالبات مردم نماینده دولت نیستم، افزود: برای رفع نیازها و مشکلات و اجرایی شدن زیرساخت‌های عمرانی در این استان نماینده مردم هستم و از تمام توان خود برای اجرایی شدن مطالبات به‌حق آحاد جامعه تلاش خواهم کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن طرح‌های عمرانی نیاز به تأمین اعتبار و بودجه است که اگر برای جذب آن به‌موقع اقدام نشود با مشکل روبه‌رو می‌شویم، و در این راستا تمام دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تأمین اعتبار طرح‌های خود گزارش دهند.

وی گفت: اعتبارات عمرانی در سطح ملی و استانی در لایحه بودجه هرسال تا پایان آبان‌ماه بسته و در آذرماه برای تصویب به مجلس شورای اسلامی برده می‌شود و در این راستا از دو ماه گذشته تمام دستگاه‌های اجرایی فارس ملزم به ارائه گزارش طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی شدند.

افشانی با تأکید بر اینکه بودجه عمرانی سال آینده کشور ۱۵ درصد کاهش‌یافته و اگر بودجه عمرانی استانی حتی پنج درصد افزایش یابد فرصت مناسبی برای اجرایی شدن طرح‌های عمرانی خواهیم داشت، افزود: بر اساس اختصاص ۸۳ درصد اعتبارات ملی و ۱۷ درصد استانی، با وزیر راه و شهرسازی، مدیریت برنامه‌ریزی و وزیر نیرو به گفت‌وگو و رایزنی پرداختیم و قول مساعد برای تأمین بودجه عمرانی از آنان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در مورد پروژه‌های آزادراه شیراز – اصفهان، بزرگراه‌های شیراز – اهواز، شیراز – جهرم -بندرعباس و خط‌آهن با وزیر راه و شهرسازی و نیز پروژه‌های آب‌رسانی به‌ویژه سه سد، خط دوم انتقال آب شرب از سد درودزن به شیراز، تأمین آب ۷۰۰ روستا، تصفیه‌خانه شیراز، صدرا و لپویی به‌صورت مجزا با وزیر نیرو برای تأمین اعتبار مذاکره و گفت‌وگو شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین