سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شمار کشته‌های سیل‌ هرمزگان به 15نفر رسید

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شمار کشته های سیل و طوفان اخیر در هرمزگان به ۱۵ نفر رسید.۲۰۰ واحد شهری و ۱۴۰ واحد روستایی در اثر سیل اخیر آسیب…

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شمار کشته های سیل و طوفان اخیر در هرمزگان به ۱۵ نفر رسید.۲۰۰ واحد شهری و ۱۴۰ واحد روستایی در اثر

سیل اخیر آسیب دیدند.
 
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تابناک هرمزگان، دالمن سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: سیل و طوفان اخیر در استان هرمزگان موجب شد که متاسفانه ۱۵ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست داده و بیش از ۲۰۰ واحد شهری و ۱۴۰ واحد روستایی در استان آسیب جدی ببینند.
 
وی گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان آسیب به راههای استان و ۵۰ میلیارد تومان به شبکه آب در شهرها و روستاها وارد آورد و در مجموع سیل موجب شد که زیر ساخت های هرمزگان ۱۴۲ میلیارد تومان آسیب ببینند.
 
وی افزود: آخرین وضعیت آسیب های وارد شده در اثر ۳ روز باران در استان هرمزگان در حال جمع بندی است و به زودی به طور کامل اعلام می شود. دالمن اضافه کرد: از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرده ایم که تخصیص مناسبی در زمینه مدیریت بحران به استان انجام دهند تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکلات را مهار کنیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین