یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28
تجلیل از نویسندگان لارستانی

از مولفان و نویسندگان لارستانی تجلیل می شود

میلاد لارستان: معاون مدیر کل و رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان، گفت: به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی ۲۴ مولف و نویسنده لارستانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. به…

تجلیل از نویسندگان لارستانیمیلاد لارستان: معاون مدیر کل و رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان، گفت: به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی ۲۴ مولف و نویسنده لارستانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد معتمدیان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه از ۲۴ نویسنده لارستانی به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی تجلیل خواهد شد، اظهار داشت: در این مراسم، نویسندگانی که از ابتدای سال ۹۳ تاکنون موفق به چاپ کتاب شده اند، با حضور مسئولان و فرهنگ دوستان تجلیل می شود.

وی افزود: این مراسم،  روز یکشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان با بیان اینکه در ۵۰ سال گذشته بیش از ۱۰۰ نویسنده لارستانی در موضوعات مختلف قلم فرسایی کرده و آثار آن ها نیز موجود است، تصریح کرد: به جهت شناساندن و معرفی هر چه بهتر نویسندگان به جامعه و مردم لارستان برگزاری چنین مراسم هایی لازم است.

این مسئول با اشاره به اینکه در بیست و سومین دوره گرامی داشت هفته کتاب و ترویج گفتمان کتابخانی با هدف تکریم کتابداران و حارسان کتاب از این نویسندگان تقدیر می شود، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم این برنامه، حمایت و حراست از اندیشه ها و اهل قلم لارستان اعم از معنوی و مادی است.

وی یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری این مراسم را ایجاد روابط سازنده با اهل قلم دانست و افزود: در پی این مراسم، زمینه مناسب برای رشد و توسعه کتاب و کتابخوانی در لارستان بزرگ فراهم خواهد آمد.

معتمد در پایان اظافه کرد: این برنامه هر ساله در تقویم زمانی ثابت، ۲۴ آبان ماه مصادف با روز کتاب با حضور دوستداران کتاب و مسئولین فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

خبرنگار: محمد عارفیان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین