جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

دعوت کشتی ‌گیر لارستانی به دومين مرحله اردوی تیم ملی

رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی پس از جلب نظر کادر فنی در نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور، موفق شد جواز حضور در دومین مرحله…

رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی پس از جلب نظر کادر فنی در نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور، موفق شد جواز حضور در دومین مرحله این اردو را نیز کسب کند.

علی‌اکبر عسکرپور  اظهار داشت: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ جوان آزادکار را به دومین اردوی تیم ملی دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور کشتی‌گیر شایسته لارستانی در میان ملی‌پوشان دیده می‌شود. وی افزود: این اردو از هفدهم اردیبهشت ماه ۹۷ در خانه کشتی محمد بناء مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان تصریح کرد: تقی اکبرنژاد به عنوان سرمربی، هدایت تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان را به عهده دارد و اسماعیل پلویی سرپرست ملی‌پوشان است. عسکرپور با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران خود را برای شرکت در پیکارهای آسیایی و جهانی آماده می‌کند، یادآور شد: محمدرضا عسکرپور به عنوان تنها نماینده استان فارس در اردوی تیم ملی حضور دارد که این موضوع افتخاری برای ورزش لارستان و نشان از استعداد درخشان این کشتی‌گیر لارستانی است.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از فارس، وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوشان ورزش لارستان داشته باشند، بیان کرد: نخبه‌های ورزشی در لارستان سرمایه‌های گران بهایی هستند که در صورت حمایت ویژه مسوولان، موجب افتخارآفرینی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی می‌شوند که این امر باعث شناخته شدن نام لارستان خواهد شد.

رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان با بیان اینکه کشتی لارستان دارای پتانسیل بالایی است و تاکنون چندین کشتی گیر در سطح کشور و بین‌المللی صاحب عنوان شده‌اند، بیان کرد: هیأت کشتی لارستان با برنامه‌ریزی مدون و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بزرگان ورزش، همچنان پله ترقی را طی می کند و امیدواریم با همکاری بیش از پیش دیگر اعضای هیأت، زمینه پیشرفت و ترقی کشتی گیران را فراهم سازیم.

عسکرپور با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مسوولان اجرایی هشتمین گردهمایی لارستانی‌های مقیم شیراز با هیأت کشتی لارستان، قرار است از محمدرضا عسکرپور در این مراسم تجلیل شود، ادامه داد: آیین هشتمین گردهمایی لارستانی‌های مقیم شیراز روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶و۳۰ دقیقه در تالار حافظ برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین