جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان

کار احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی مرکزی شهر لار به اتمام رسید

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان، گفت: کار احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی مرکزی شهر لار به اتمام رسیده است. محمدرضا پیمان فر در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان…

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان، گفت: کار احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی مرکزی شهر لار به اتمام رسیده است.

محمدرضا پیمان فر در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از اتمام پروژه احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی مرکزی شهر لار خبر داد و اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۱۰ متر مکعب به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این تصفیه خانه حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: محل تأسیس این تصفیه خانه در انتهای شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان هدف از اجرای این پروژه را فراهم سازی زمینه لازم برای استقرار واحد های تولیدی آلاینده و همچنین رفع مشکلات واحدها صنعتی موجود در شهرک صنعتی لار برشمرد و تصریح کرد: صنعتگران آب ایجاد شده صنعتی و در واقع تمامی چاه های خود را به منهول های فاضلاب شهرک صنعتی وصل و پس از انتقال پسابها به تصفیه خانه، کار تصفیه انجام می شود.

وی در پایان با بیان اینکه آبهای تصفیه شده برای فضای سبز و آبیاری درختان به کار گرفته می شود، اضافه کرد: از صنعتگران خواست در اسرع وقت مجاری خروج آب واحد تولیدی خود را به منهول فاضلاب ها وصل کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین