دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دسترسي آزاد به اطلاعات طرح‌های مصوب اداره کل راه و شهرسازي لارستان

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: در راستای اجرای قانون “انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات” تمای اطلاعات طرح‌های مصوب و قابل استناد شهرهای حوزه…

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: در راستای اجرای قانون “انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات” تمای اطلاعات طرح‌های مصوب و قابل استناد شهرهای حوزه استحفاظی این اداره کل بدون محدودیت و تبعیض در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش ميلادلارستان  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در راستای اجرای قانون “انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات” تمامی اطلاعات طرح‌های مصوب و قابل استناد شهرهای حوزه استحفاظی این اداره کل بدون محدودیت و تبعیض در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سلمان مهرابی مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است چون مخاطب و ذینفعان اصلی طرح‌های شهری، مردم و شهروندان هستند لذا دسترسی مردم به اطلاعات و جزئیات این طرح‌ها از ضروریات است و قاعدتاً هیچ موضوعی در این خصوص نباید از دید مردم پنهان و یا دسترسی به آن محدود شود.

وی افزود: محدود کردن دسترسی به اطلاعاتی که طبقه‌بندی‌شده و محرمانه نیستند علاوه بر اینکه مغایر با قانون است مشکلات و معضلات عدیده‌ای همچون رانت اطلاعاتی و سوءاستفاده‌های دیگر را سبب می‌شود و عامه مردم نیز از این موضوع متضرر می‌شوند.

مهرابی تصریح کرد: در اجرای ماده ۵ این قانون، حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل تلاش دارد علاوه بر در اختیار قرار دادن اطلاعات به مراجعه‌کنندگان و محصلین مربوط به این حوزه جهت پیشبرد اهداف تحصیلی بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ، اطلاعات مذکور را بر روی وب‌سایت اداره کل به آدرس www.larestanmrud.ir بارگذاری نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کلیه مصوبات کمیسیون ماده ۵ بر روی این درگاه قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دسترسي آزاد به اطلاعات طرح‌های مصوب اداره کل راه و شهرسازي لارستان”

  1. ح گفت:

    با سلام و خسته نباشید من به سایت شما مراجعه کردم ولی فایل طرح تفصیلی و جامع شهر لار وجود نداره . امکان بارگذاری تو سایت براتون وجود داره؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین