جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آزادسازی ۹۲۵ متر مربع از اراضی ملی در لارستان

مدیریت املاک و حقوقی راه وشهرسازی لارستان از بازپس گيری ۹۲۵متر مربع اراضی ملی از سود جویان خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل  از روابط عمومی اداره کل…

مدیریت املاک و حقوقی راه وشهرسازی لارستان از بازپس گيری ۹۲۵متر مربع اراضی ملی از سود جویان خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل  از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدصادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی در خصوص دو رفع تصرف در حوزه استحفاظی این اداره کل اظهار داشت: یگان حفاظت از اراضی با همكاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی دو زمین به ابعاد ۹۲۵ متر مربع در دو شهر اشکنان و خور رفع تصرف کرده و از متصرفان باز گرفت .

وی افزود: یک قطعه زمین در اشکنان با مساحت ۶۲۵متر مربع به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال و یک قطعه زمین در شهر خور با ابعاد ۳۰۰ متر مربع به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال  توسط سودجویان تصرف شده بود که پس از تشکیل پرونده و دستور قضایی از متصرفان بازپس گرفته شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: در راستای انجام منویات مقام معظم رهبری در مورد زمین‌خواری و کوه‌خواری و برای حفظ حقوق بیت‌المال یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی لارستان با همکاری روسای محترم دادگستری و دادستان‌های اقدام به رفع تصرف از اراضی ملی می‌کند.  نیروهای یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی و حفاظت از اراضی ملی هستند. همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی دولتی چه در سطح شهر و چه در روستا‌ها با شماره تلفن یگان حفاظت این اداره کل  ۰۷۱۵۲۲۵۵۶۴۰ تماس بگیرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین