جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

پيگيري استقرار ايستگاه هاي جديد آنتن موبايل در جاده هاي لارستان

تا ۲ هفته ديگر محل استقرار ایستگاههای جدید توسط شرکت ارتباطات رادیویی و تنظیم مقررات به اداره برق جهت بررسی تامین برق و همچنین برآورد هزینه برق رسانی جهت اعلام…

تا ۲ هفته ديگر محل استقرار ایستگاههای جدید توسط شرکت ارتباطات رادیویی و تنظیم مقررات به اداره برق جهت بررسی تامین برق و همچنین برآورد هزینه برق رسانی جهت اعلام به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تامین منابع مالی اعلام خواهد شد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، جلسه اى در خصوص پوشش آنتن اپراتورهاى تلفن همراه در جاده ها در دفتر معاون هماهنگى امور عمرانى استاندارى فارس برگزار شد .

 مديركل راه و شهرسازى لارستان در این جلسه در سخناني اظهار داشت : با توجه به اینکه اطلاع رسانی حوادث و رخداد های جاده ای از طریق تلفن همراه با مراکز خدمات جاده ای نظیر اورژانس ، هلال احمر ، راهداری و پلیس از طریق تلفن همراه صورت می گیرد ، تسریع در زمان خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث جاده ای از ضروریات می باشد .

باقري فرد افزود : بیش از ٣ هزار و ٧٠٠ کیلومتر طول راههای ٥ شهرستان لارستان ، خنج ، گراش ، لامرد و مهر در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان می باشد كه از اين ميزان ۳۷.۵ کیلومتر بزرگراه و ۷۵ کیلومتر راه اصلی و ۴۱۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۶۴.۵ کیلومتر راه روستایی و مجموعا ۶۹۲ کیلومتر از اين راه ها فاقد پوشش آنتن تلفن همراه اپراتوراهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل می باشد .

باقرى فرد تصريح كرد : در این جلسه مقرر گردید که تا ۲هفته آینده محل استقرار ایستگاههای جدید توسط شرکت ارتباطات رادیویی و تنظیم مقررات به اداره برق جهت بررسی تامین برق و همچنین برآورد هزینه برقرسانی جهت اعلام به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تامین منابع مالی اعلام گردد.

وى خاطرنشان كرد : در سفر اخير وزير ارتباطات و فناورى اطلاعات به لارستان نيز مكاتبه اى در اين خصوص از سوى اداره كل راه وشهرسازى لارستان صورت پذيرفت .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین