چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته اول آبان ماه 1386 شماره 490 (به هوش باشيم درجا نزنيم)

هرچه به زمان انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم حساسيت آن بيشتر احساس مي‌شود راستي مي‌خواهيم چه كنيم؟ براي تعالي جامعه چه انديشيده‌ايم؟  مي‌خواهيم سرنوشت منطقه وسيع لارستان را به چه كسي بسپاريم؟!…

هرچه به زمان انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم حساسيت آن بيشتر احساس مي‌شود راستي مي‌خواهيم چه كنيم؟ براي تعالي جامعه چه انديشيده‌ايم؟  مي‌خواهيم سرنوشت منطقه وسيع لارستان را به چه كسي بسپاريم؟! آيا كسي نمي‌شناسيم كه براي آينده برنامه داشته باشد و جهت رفع مشكلات طرح و فكر ارائه نمايد.
 در چند شماره قبل نكاتي در اين مورد نوشته شد كه سعي نماييد كسي با شرايط تبيين شده در داخل شهرستان بيابيد حتي اگر كسي با شرايط لازم در شهرستان يافت نمي‌شود از لارستاني‌هاي مقيم شهرستانهاي ديگر مثل شيراز و تهران و… چند نفر كه بتوانند گام‌هاي موثر بردارند و در توسعه، ارتقاء و رفع محروميت و رسيدگي به شهر و روستا اقدام عاجل نموده و با فكر و انديشه در رشد و تعالي جامعه اعم از تعالي اقتصادي، فرهنگي، علمي و سياسي اقدام نمايند گزينش كنيد.
چهار سال مدت كوتاهي نيست كه بدون فكر و انديشه سپري گردد و كار به كاردان سپرده نشود شرايط يك نماينده خوب را در سرمقاله شماره ۴۸۱ مورخه ۸۶/۵/۱۶  و ۴۸۳ مورخه ۸۶/۶/۸ هفته‌نامه نگارش يافته علاقه‌مندان مي‌توانند مطالعه نمايند.
در حال حاضر حضور روحانيت معزز، كسبه محترم، كارمندان عزيز و متنفذين جامعه در صحنه تصميم‌گيري بسيار مؤثر است فكر «ببنيم چه مي‌شود»  «حالا تا آن موقع خدا كريم است » «تا آن زمان دنيا صدها چرخ مي‌خورد» و… كه چيزي جز رها نمودن مسئوليت‌ها و سستي در اغتنام فرصت‌ها به دنبال ندارد در اين دوره بيهوده و ندامت‌آور خواهد بود.
خدايا تو شاهد باش آنچه ضرورت داشت و قدرت تشخيص آن به ما مرحمت فرموده بودي با قلم خويش به رشته تحرير كشيده و در اختيار مردم قرار گرفت.
اميد است عزيزان خواننده با دقت و مطالعه در اين مطلب و شرايط مندرج در  شماره‌هاي ياد شده تصميم مقتضي اتخاذ فرمايند.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین