پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری برای شهرک های صنعتی لارستان

در راستای حمایت از سرمایه گذاران برای تولید کالای ایرانی ، مشوق‌های سرمایه گذاری برای ۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی کم تقاضا محور استان فارس اختصاص یافت . به گزارش…

در راستای حمایت از سرمایه گذاران برای تولید کالای ایرانی ، مشوق‌های سرمایه گذاری برای ۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی کم تقاضا محور استان فارس اختصاص یافت .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: بر اساس تصویب هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان این مشوق‌ها در راستای حمایت از سرمایه گذاران برای تولید کالای ایرانی ونیز تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تا پایان امسال اعمال می‌شود.

احد فتوحی افزود: در بخش شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم برخوردار شامل سورمق آباده، برمشور شیراز، غدیرگه نی ریز، انرژی بر لامرد، زرین دشت، سده اقلید، خنجشت اقلید، بیرم لارستان، حسن آباد اقلید، جره و بالاده کازرون، جایدشت فیروزآباد، خنج، ایزدخواست آباده، ارسنجان، فسا، سروستان ۲، جهرم، چنارشاهیجان و بوانات مشوق‌هایی نظیر کاهش سهم پرداخت نقدی به پنج درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به ۴۸ ماه در نظرگرفته شده است.

وی اضافه کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها به عنوان مشوق، بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از کاهش سهم پرداخت نقدی به پنج درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به ۴۸ ماه در گروه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم تقاضا محور شامل اوز، کوثر جهرم، قیروکارزین، تنگ حنانی ریز، داراب، خرمبید ۲، آباده طشک، رستم، مهر، میمند فیروزآباد و خنجشت اقلید خبرداد.

وی گفت: در این گروه به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

فتوحی در خصوص مشوق‌های در نظر گرفته شده برای شهرک‌های صنعتی که با کاهش واگذاری روبرو شده است، تصریح کرد: در این گروه شامل شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد، آباده، ده فاضل نی ریز، پاسارگاد، حاجی آبادزرین دشت، پشت سنگروحسن لری لار، لارستان، اقلید ۱، سروستان، خرامه، استهبان و گراش نیز کاهش سهم پرداخت نقدی به ۱۰ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط از ۳۶ به ۴۲ ماه در نظرگرفته شده است و به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۵۰ درصد از اسناد تعهدی سرمایه گذاران به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار امیدواری کرد: اختصاص این مشوق‌ها بتواند در رشد و ارتقا شاخصه‌های تولید و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موثر وظرفیت مناسبی برای تولید کالا و محصول داخلی در شهرک‌های صنعتی در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب با عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، فراهم کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین