شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
جشنواره عمار در لارستان

نسبت به انفاق فرهنگی اهتمام بیشتری شود

میلاد لارستان: دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان گفت: در راستای پیشبرد برنامه های فرهنگی، نسبت به انفاق فرهنگی اهتمام بیشتری شود. به گزارش میلاد لارستان؛ ابراهیم روشن ضمیر…

جشنواره عمار در لارستانمیلاد لارستان: دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان گفت: در راستای پیشبرد برنامه های فرهنگی، نسبت به انفاق فرهنگی اهتمام بیشتری شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ ابراهیم روشن ضمیر شنبه شب در یک نشست خبری با اشاره به اینکه استکبار با تمام امکانات خود به زوایای زندگی مردم ما یورش آورده است، اظهار داشت: هدف این استکبارستیزی های دشمنان، مقابله با دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه اسلام با انحصارطلبی و ذلت پذیری مخالف است، افزود: اسلام ناب محمدی(ص)، بدنبال خوب زیستن است و به خاطر سازگار نبودن این عقیده با خوی مستکبرین، دشمنان به طرق مختلف در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان با اشاره به اینکه دشمن در همه عرصه ها برای لطمه زدن به کشورمان برنامه دارد، تصریح کرد: دشمنان با پی بردن به اهمیت مقوله فرهنگی، بیشترین سرمایه گذاری خود را به این بخش معطوف کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از فیلم های ماهواره ای و فضای مجازی علیه کشورهای اسلامی بخصوص ایران وارد عمل شده است، خاطر نشان کرد: آنان در تلاش هستند تا فرهنگ منحط غربی را به جوامع قالب کنند و بدین صورت بر آنان تسلط یابند.

روشن ضمیر با تأکید بر اینکه می بایست تلاش بر حمایت از جشنواره هایی از قبیل جشنواره مردمی عمار گسترش یابد، افزود: نیروهای بسیجی، انقلابی، هنرمند و مبتکر باید در عرصه های گسترده فرهنگی وارد شوند تا با همدلی و همفکری بر این شبیخون فرهنگی فائق آیند.

این کارشناس فرهنگی با هشدار به اینکه دشمن در تلاش است از طریق ماهواره اعتقاد، ارزش ها و بخصوص فضای خانواده ها را تحت تأثیر افکار و عقاید پلید خود قرار دهند، تصریح کرد: دشمنان از این طریق سعی در تضعیف ما دارند و جوانان ما باید با ورود به عرصه های ابتکاری هنری با حربه های آنان مقابله کنند تا بتوانیم دستاوردهای باارزش خود را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر جذب هنرمندان ولایی، خوشفکر، با تقوا و دلسوز برای گسترش حرکت های نوین فرهنگی، خطاب به مسئولین، گفت: از مسئولین مختلف فرهنگی از سطح کشور تا شهرستان می خواهیم تا با حمایت از جوانان مستعد و کارآمد کشور در راستای جامه عمل پوشاندن به دغدغه های متعدد رهبری درخصوص مقابله با نقشه های گوناگون دشمنان، حمایت کنند.

دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان با تقدیر از جوانان این شهرستان که در طول فعالیت این جشنواره در لارستان تلاش های زیادی داشته اند، افزود: از مردم تقاضا داریم تا با حمایت مادی و معنوی خود از چنین جشنواره هایی، در راستای پیشبرد برنامه های فرهنگی، نسبت به انفاق فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین