جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهبود آسیب های اجتماعی در برنامه های اوقات فراغت

برنامه های ستاد اوقات فراغت امسال با محوریت معنویت، خانواده و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری…

برنامه های ستاد اوقات فراغت امسال با محوریت معنویت، خانواده و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس جلسه کانون های مساجد شهر لار برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیران و برخی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شد، موضوع آسیب های اجتماعی و برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مطرح گردید.

در ابتدای جلسه حجت اخوت در اهمیت اوقات فراغت و روند برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: مسئله غنی سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ ناب انقلابی و اسلامی وظیفه ای بر دوش همه مسئولان و دلسوزان عرصه فرهنگ است.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب فارس افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا با پتانسیل‌هایی که در مساجد وجود دارد همه نیازهای جوانان و نوجوانان دیده شود تا از ورود آسیب‌های اجتماعی به این قشر جلوگیری کرد.

در ادامه محمد صابری زاد معاونت فرهنگی هنری و آموزش دبیرخانه کانون های مساجد جنوب فارس به تشریح عناوین برنامه های ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد پرداخت و افزود: برنامه های فرهنگی ستاد اوقات فراغت امسال با محوریت «معنویت، خانواده و نشاط اجتماعی» برگزار خواهد شد. همچنین ورود به مسئله آسیب های اجتماعی از راه شناخت آسیب ها از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین