جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جشن دانش آموختگی دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان+عکس

اولین آیین دانش‌آموختگی دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجتمع آموزش عالی لارستان، اولین آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه دولتی…

اولین آیین دانش‌آموختگی دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجتمع آموزش عالی لارستان، اولین آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه دولتی لار ویژه ورودی‌های ۹۲ و ۹۳ چهاردهم تیرماه با حضور مسئولین شهرستان، ریاست و کارکنان دانشگاه و خانواده‌های دانش‌آموختگان در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدای این برنامه پس از پخش سرود ملی و لارستان قومیت های مختلف در دانشگاه با اجرای کلیپ معرفی شدند. پس از آن ریاست دانشگاه دکتر طاهری، دکتر رخگیره عضو هیات علمی دانشگاه و مسلم ابراهیمی به عنوان کار آفرین لاری سخنانی را ارائه نمودند.

تقدیر از رتبه های برتر، اهدا تندیس به دانش آموختگان، طنز ارتباط با مریخ و افتتاح واحد مریخ در دانشگاه، گرفتن عکس دانشجویی، پخش کلیپ های مختلف، برش کیک فارغ التحصیلی توسط زوج دانشجو، پذیرایی به صرف شام در سفره خانه سنتی هزار و یک شب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جشن دانش آموختگی دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان+عکس”

  1. حسن صادقی گفت:

    باسلام واظهار خوشوقتی از برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان وآرزوی توفیق روز افزون برای کادر آموزشی علی الخصوص ریاست محترم آن جناب آقای دکتر طاهری .جای خالی جناب آقای دکتر باقری اولین ریاست مرکز که زحمات زیادی برای راه اندازی و مدیریت مرکز کشیدند و جنابان آقایان دکتر جعفرپور ودکتر غریبی که یاور و پشتیبان موثری برای تاسیس و ارتقا بودنددرمراسم وعکسها مشهود بود امیدوارم درجلسه ازآنان قدردانی شده باشد و تنها مشغله کاری علت عدم حضورشان بوده باشد برای همه دست اندکاران آرزوی توفیق روزافزون دارم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین