چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت در لارستان

به دعوت سپاه ناحیه لارستان، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

به دعوت سپاه ناحیه لارستان، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با فصل تابستان و برگزاری اردوهای مختلف جهادی و محرومیت‌زدایی و به‌منظور هماهنگی و پشتیبانی هر چه‌بهتر ادارات و نهادهای مربوطه، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سرگرد جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی لارستان از ابتدای سال تاکنون در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی، به برخی کمبودها و نارسایی‌های این امر اشاره نمود و از لزوم بسیج همه امکانات موجود در سایر ادارات و نهادهای مربوطه جهت تحقق اهداف اردوهای جهادی و طرح هجرت در شهرستان لارستان سخن گفت.

در ادامه و با تأکید معاون فرماندار ویژه لارستان نسبت به در اولویت قرار دادن حمایت از فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، اعضای ستاد، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات، تجهیزات و حتی نیروهای خود برای اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اعلام کردند که در همین خصوص مصوباتی هم به تصویب مسئولین و روسای حاضر در جلسه رسید.

در پایان این جلسه و به پیشنهاد فرمانده سپاه ناحیه لارستان، مقرر گردید در صورت امکان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج سازندگی سپاه فجر، مقدمات احداث بیمارستان صحرایی در منطقه محروم دهستان درز و سایبان فراهم شود.

لازم به ذکر است در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی،ورزشی،آموزشی،بهداشتی و مشاوره‌ای و … ،فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی جهادگران بسیجی که در تابستان امسال انجام خواهد شد به شرح زیر است:

۱-ساخت پارک و مجموعه فرهنگی تفریحی در روستای اهوه

۲-تعمیر و بازسازی دیوار و منزل نیازمند در روستاهای علی‌آباد و زاهدمحمود

۳-ساخت منزل نیازمند در روستای سردشت

۴-تکمیل دیوار مدرسه روستای شاه غیب

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین