سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان، میزبان خادمان امام رضا(ع)

به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، لارستان میزبان خادمان حرم رضوی خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان، طبق روال سالیان گذشته به مناسبت دهه کرامت و در آستانه…

به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، لارستان میزبان خادمان حرم رضوی خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، طبق روال سالیان گذشته به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد سراسر نور ولی نعمت ایرانیان حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع)، لارستان میزبان خدام حرم رضوی خواهد بود.

بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در عصر روز پنجشنبه هفته جاری ۲۸ تیرماه ۹۷ در بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) مورد استقبال خادمین، زائرین، مجاورین و مردم متدین لارستان قرار می گیرند.

شرکت در ویژه برنامه زیرسایه خورشید در شامگاه روز پنجشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ که با حضور عموم مردم در محل میدان امام خمینی(ره) شهر لار برگزار می شود، از دیگر برنامه خدام رضوی در لارستان است. پرچم حرم امام رضا(ع) در این جشن برافراشته خواهد شد.

عیادت از بیماران در بیمارستان امام رضا(ع)، سرکشی از زندان، بازدید از خانواده شهداء، دیدار با تولیدکنندگان بومی و بازاریان و زیارت قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر خدام امام الرئوف در لارستان است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین