پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اجرای طرح غنی سازی اوقات فراعت «آسمانی ها» در مساجد جنوب فارس

مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراعت «آسمانی ها» در مساجد جنوب فارس خبر داد. محمد صابری در گفت و گو…

مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراعت «آسمانی ها» در مساجد جنوب فارس خبر داد.
محمد صابری در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال با عنوان «آسمانی ها» است که برای سلایق گوناگون توسط جوانان فرهیخته و انقلابی در کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ریزی شده و در حال اجراست، اظهار داشت: از جمله آنها برنامه های فرهنگی، عقیدتی و آشنایی با معصومین(ع)، ورزشی، تفریحی، اردویی، علمی و همچنین اقتصادی (نظیر آشنایی با مشاغل و صنایع و…) است.
وی با اشاره به اینکه امسال تقارن برنامه های اوقات فراغت با دهه کرامت، روز جهانی مسجد و ماه محرم باعث کیفیت بخشی و ایجاد نشاط بیشتر در برنامه ها شده است، افزود: با توجه به ایام مذکور و اهمیت توجه بیشتر به آسیب های اجتماعی، بنا بر این شده است که از ظرفیت والدین نیز در اثر بخشی برنامه ها بهره و استفاده بیشتری برده شود.
مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تصریح کرد: برنامه ریزی های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با محوریت «معنویت، خانواده و نشاط اجتماعی» انجام می پذیرد.
صابری اضفه کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت «آسمانی ها» هم اکنون در بیش از ۱۲۰ کانون فرهنگی فعال منطقه جنوب فارس برای مقاطع سنی مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان و نونهالان در حال اجرا است که تا ۱۹ مهر ماه (سالروز بیانات امام خامنه ای(مدظله) در مورد کانون های فرهنگی هنری مساجد) ادامه خواهد داشت.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین