شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ارتقاء سطح رفاهی و درمانی مردم از اهداف اصلی تأمین اجتماعی باشد

بمناسبت هفته تامین اجتماعی، رئیس و جمعی از کارمندان تأمین اجتماعی و درمانگاه تخصصی حاج رسول وطن پرست با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد…

بمناسبت هفته تامین اجتماعی، رئیس و جمعی از کارمندان تأمین اجتماعی و درمانگاه تخصصی حاج رسول وطن پرست با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در این دیدار ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی در سخنانی خدمات کسانی را که در عرصه سلامت و بالا بردن سطح رفاه حال مردم زحماتی متحمل می شوند را ارج نهاد.

وی گفت: هدف از فعالیت هایی که در جامعه شکل می گیرد، ارتقاء سطح رفاه و آسایش مردم و سطح سلامت فکری، روحی و جسمی افراد جامعه است و در حقیقت اگر در حوزه های مختلف کاری انجام می شود، خروجی اش از حوزه دستگاه های حمایتی است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان این مطلب که خیرین بر اثر همت والایشان و بر اساس اعتقادات دینی خود کار خیر می کنند، گفت: دربسیاری از مناطق، توسعه مبتنی بر منابع انرژی بوده است، اما توسعه در منطقه لارستان بزرگ مبتنی بر دانش، توانمندی و اعتقادات راستین مردم نیکوکار، انسان محور و همت والای نیروی های انسانی آن بوده است و وجود انسانهای توانمند و با همت نیز در شهرستان باعث شده است که آن خلاء و آن نقصانی را که در بحث منابع طبیعی است به نوعی جبران شود.

حسنی تاکید کرد: یکی از جایگاه های مهمی که مورد توجه دولت است و در سطح جهانی به عنوان یک مؤلفه، محور و یا ملاک اساسی در توسعه یافتگی جامعه، شاخص گذاری و ارزیابی می شود، تأمین اجتماعی است.

فرماندار ویژه لارستان یادآور شد: در دولت تدبیر و امید در بحث تأمین اجتماعی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است و در شهرستان ما هم به دلیل آن فعالیت خوبی که خیرین و همتی که خود مردم دارند وضعیت تامین اجتماعی و درمانگاه تأمین اجتماعی و سطح رفاه جامعه از یک سری شاخص های خوب، نسبت به سایر شهرستانها علی رغم ناملایمات جوی و آب و هوایی برخوردار است و در یک کلام اگر سطح رفاه نسبت به جاهای دیگر در این منطقه بهتر نباشد، کمتر نیست.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ها و راهکارهایی که وزارت کار و رفاه اجتماعی کشور در نظر دارد، ما نیز بتوانیم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح رفاه مردم گام های مؤثر برداریم.

وی گفت: انشاء الله با همکاری و تعامل یا یکدیگر در جهت ارتقاء و پیشرفت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی وطن پرست و اداره تأمین اجتماعی لارستان تلاش و پیگیری خواهد شد که در این خصوص اینجانب با دکتر نور بخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور هم صحبت کرده ام که وی نیز قول مساعد داد که گام به گام در جهت ارتقاء درمانگاه و ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی کمک کند تا علاوه بر لارستانیهای عزیز، مردم دیگر شهرستانهای اطراف نیز از این مکان درمانی استفاده نمایند.

حسنی در پایان سخنانش خطاب به کارمندان تأمین اجتماعی و درمانگاه تخصصی وطن پرست تاکید کرد: به افراد ضعیف و مستضعف بیشتر رسیدگی کنید و کارهای ارباب رجوع را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

پیش از این نیز روح اله رحیمی رئیس سازمان تأمین اجتماعی لارستان هم خلاصه ای از عملکرد اداره خود را تشریح کرد. راه اندازی میز خدمت در اداره و تکریم ارباب رجوع، الکترونیکی کردن سیستم اداری ، ارتقاء تأمین اجتماعی از تیپ ۳ به تیپ ۲ و افزایش بیمه شدگان از محورهای اصلی صحبت های وی بود.

همچنین دکتر ترابی رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی حاج عبدالرسول وطن پرست لارستان هم گفت: این درمانگاه هم اکنون ۲۳ نفر در آن فعالیت دارند و دارای ۲ پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، آزمایشگاه، داروخانه و غیره می باشد که در آینده نیز دو پزشک متخصص به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: خدمات این درمانگاه از ساعت ۷٫۳۰ صبح تا ۲٫۳۰ بعد از ظهر می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین