دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

نائب رئیس بانوان هیأت کشتی لارستان معرفی شد

رئیس هیأت کشتی لارستان در حکمی نائب رئیس بانوان این هیأت را منصوب کرد. به گزارش میلاد لارستان علی اکبر عسکرپور رئیس هیأت کشتی لارستان در حکمی، عاطفه عقیلی فر…

رئیس هیأت کشتی لارستان در حکمی نائب رئیس بانوان این هیأت را منصوب کرد.

به گزارش میلاد لارستان علی اکبر عسکرپور رئیس هیأت کشتی لارستان در حکمی، عاطفه عقیلی فر را به عنوان نائب رئیس این هیأت منصوب کرد.

در حکم رئیس هیأت کشتی لارستان برای عاطفه عقیلی فر آمده است:

احتراماً نظر به تعهد و تجربه و با توجه به سوابق ارزشمند ورزشی و علمی سرکار عالی، از تاریخ ۱/۵/۹۷ به عنوان نائب رئیس بانوان هیأت کشتی لارستان منصوب می شوید. انتظار می رود با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات زیر نظر این هیأت کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به بخش بانوان ورزش ملی کشور، موفق باشید. انشاءالله خدمت خالصانه و ارزشمند شما در راستای وظایف و مسئولیت‌های محوله موجبات رضایت حق‌تعالی را فراهم خواهد آورد. توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

عاطفه عقیلی فر اهل شهر لار و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت در ورزش است که در رشته های هندبال، کوهنوردی، مچ اندازی و پرورش اندام حضور فعال داشته و برای شرکت در کلاس مربی گری درجه ملی کشتی بانوان نیز به هیأت کشتی استان فارس معرفی شده است.

گفتنی است هیأت کشتی لارستان قرار است پس از به حد نصاب رسیدن افراد شرکت کننده، کشتی بانوان را برای اولین بار در این شهرستان زیر نظر نائب قهرمان کشتی جهان و آسیا برگزار کند.

بانوان علاقه مند به ورزش کشتی می توانند برای ثبت نام به اداره ورزش و جوانان لارستان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۷۷۸۱۰۰۵۶ تماس حاصل کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین