پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

جاده های مواصلاتی در محورهای لارستان در حال ارتقاء است

فرماندار ویژه لارستان گفت: در طی چند سال اخیر طرح ها و پروژه های زیادی در سطح کشور و به تبع آن در سطح شهرستان لارستان اجرا شده است. به…

فرماندار ویژه لارستان گفت: در طی چند سال اخیر طرح ها و پروژه های زیادی در سطح کشور و به تبع آن در سطح شهرستان لارستان اجرا شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مردم روستای بلغان با بیان اینکه اگر وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین باشد و بجای تعارض تعامل ایجاد شود، یقیناً کارها سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به حمداله در یکسال اخیر در منطقه لارستان  بیش از ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره برداری و یا در حال ساخت است که این مهم در مقایسه با دیگر شهرستانهای کشور واقعاً بستر خوب و تحول عظیمی در حوزه درمانی در این خطه  ایجاد شده است که در این خصوص هم خیرین عزیز و هم دولت به جدّ پای کار هستند.

معاون استاندار فارس اذعان داشت: هر چقدر رغبت خیرین بیشتر بشود و انگیزه در آنها ایجاد گردد، دولت نیز مشارکت جدی در کار را دارد، مثلا  دولت در روستاهایی که هنوز جهت ایجاد درمانگاه و مراکز بهداشتی به حد نصاب نرسیده است، به احترام خیرین، حدّ نصاب را نادیده گرفته و برای رفاه حال مردم، ساخت مراکز جامع خدمات سلامت را شروع و احداث کرده است چون خیرین جلو آمدند و سرمایه گذاری کردند.

حسنی تصریح کرد: اقدامات و کارهها در صورتی سرعت عمل بیشتری پیدا می کند که هماهنگی و همراهی بین مسئولین و مردم بیشتر باشد که انشاءاله این مهم بیش از پیش و بهتر از گذشته انجام می شود.

فرماندار ویژه لارستان از مسئولین ادارات شهرستان خواست در خصوص آن اعتباراتی را که به آنها تخصیص داده شده است، سعی و نظارت نمایند تا به بهترین شکل ممکن  و بهینه هزینه گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به حمدالله جاده های مواصلاتی در محورهای مختلف این شهرستان از محل اعتبارات ملی در حال ارتقاء و یا در حال دو بانده شدن هست که این نیز تحول بزرگی در حوزه ی زیرساختی منطقه صورت می پذیرد.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص مشکل کمبود آب و گازرسانی به بخش جویم هم گفت: در خصوص آبرسانی و گازرسانی و رفع دیگر موارد و مشکلات نیز پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت، البته در بحث آب و گاز از طریق از طریق نماینده مردم و وزارتخانه های مربوطه هم در دست بررسی است.

حسنی در پایان سخنانش از کلیه ادارات شهرستان خواست که بصورت ویژه مسائل و مشکلات مربوط به مردم روستاهها را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد و در حوزه تخصصی خودشان هم سعی کنند با مراجعات هفتگی و یا ماهانه جوابگوی مردم باشند، چون مردمی ما مردمی بی نظیر هستند.

پیش از این نیز مسائل و مشکلات روستای هرم توسط جلیل رجایی از شورای اسلامی روستای بلغان و جمعی از مردم ارائه شد.

همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی، محمد مظفری رییس دفتر نماینده مردم و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جاده های مواصلاتی در محورهای لارستان در حال ارتقاء است”

  1. عبدالله گفت:

    آقا کدوم جاده به طور مثال جاده لار بندر تعطیل هستش گردنه بریز تعطیل هستش تقاطع غیر همسطح بنارویه تعطیل هستشتونل منصور آباد هم دوماه هستش که تعطیل شده بعد شما می گید ارتقا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین