پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جعفرپور: کمبود توریست در کشور را نباید به گردن حجاب انداخت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است نباید کمبود گردشگر را به گردن حجاب انداخت چراکه گردشگران با این مقوله مشکلی ندارند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت جمشید…

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است نباید کمبود گردشگر را به گردن حجاب انداخت چراکه گردشگران با این مقوله مشکلی ندارند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت جمشید جعفرپور با بیان اینکه برای جذب گردشگر خارجی باید جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کشور به درستی معرفی شود، گفت: دلیل پایین بودن نرخ جذب گردشگر در کشور عدم وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی درجه یک نیست بلکه آشنا نبودن جهانیان با جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های ایران باعث آمار پایین گردشگر خارجی است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: جذابیت‌های محیط‌های طبیعی و خانه‌های روستایی و قدیمی برای گردشگران خارجی بیش از هتل‌های درجه یک و لوکس است؛ این درحالی است که مسئولان از این ظرفیت برای جذب گردشگر استفاده چندانی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برای معرفی جذابیت‌های حوزه گردشگری کشور باید در شبکه‌های بین‌المللی تبلیغات لازم و گسترده‌ای صورت گیرد، اظهار کرد: باید ساختار و سامانه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به جهانیان طراحی شود؛ امروزه تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور به درستی انجام نمی‌شود.

جعفرپور با بیان اینکه می‌توان با برنامه‌ریزی استراتژیک از تمام جاذبه‌های کشور در حوزه گردشگری استفاده کرد، ادامه داد: افراد با برخی صحبت‌های انحرافی مبنی بر اینکه حجاب مانعی برای ورود گردشگر خارجی به کشور است سعی می‌کنند عمل نکردن به وظایف خود برای رونق و توسعه گردشگری را توجیه کنند؛ نباید کمبود گردشگر را به گردن حجاب انداخت چراکه گردشگران با این مقوله مشکلی ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه گردشگران از داشتن حجاب در کشور احساس تنگنا نمی‌کنند، عنوان کرد: زیرساخت‌های گردشگری باید در بوم‌گردی‌ها، روستاها، مکان‌های دیدنی و… ایجاد شود گردشگر خارجی برای اسکان و بازدید از بوم‌گردی‌ها به حداقل امکانات نیاز دارد در غیر این صورت فرصت استفاده از بوم‌‌گردی‌ها و مناطق روستایی ازدست می‌رود

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور: کمبود توریست در کشور را نباید به گردن حجاب انداخت”

  1. ناشناس گفت:

    جناب جعفر پور. حجاب خیلی خوب است برای کسی که خودش بخواهد. اجباری بودن حجاب برای توریستها صد در صد مشکل ایجاد می کنه. همچنین شرایط حاکم بر جامعه و تبلیغات گسترده بر ضد ایران هم نقش دارند. ولی قبول کنیم کشور بی برنامه ای هستیم . بعدش زیر ساختهای لازم هم نداریم مثلا سرویس بهداشتی یکی از نیازهای بشر هست. یک توریست تو ایران به غیر از هتل کجا سرویس مناسب می تونه استفاده کنه. سرویسهای بهداشتی بین راهی، ترمینالها و غیره را در نظر بگیرید آیا واقعا مناسب هستند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین