چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

میز خدمت در اداره كل راه و شهرسازي لارستان آغاز به كار كرد

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت در اين اداره كل خبر داد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت در اين اداره كل خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقرى فرد اظهار داشت: با عنایت به بخشنامه ریاست محترم جمهور و دستورالعمل استانداری ، سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص ارائه خدمات از طریق میز خدمت (حضوری و الکترونیکی ) به‌منظور جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی ، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده‌آمیز و در راستای اجرای حقوق شهروندی و همچنین تسهیل در امورات شهروندان شریف حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی میز خدمت حضوری برای ارائه خدمات به ارباب‌رجوع اقدام نموده است .

وى ادامه داد : در تلاشيم در آینده اى نزديك نسبت به ارائه خدمات از طریق الکترونیکی نيز اقدام نماييم .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه افزود  : در ابتداى مرداد ماه سال جارى كليه خدمات به ارباب‌رجوع از این طریق میز خدمت حضوری انجام می‌پذیرد هرچند كه قبلاً نیز چنین میزی در نظام اداری تعریف و وجود داشت که مسئول  مربوطه صرفاً وظایف راهنمایی و اطلاعات حضور و محل کار کارکنان  به ارباب‌رجوع را انجام می‌داد .

وى تصريح كرد : درحال حاضر استقرار میز خدمت تحت هیچ شرایطی تشریفاتی نبوده و برای ارائه خدمات مستقر گردیده است .

باقرى فرد با بيان اينكه :  مسؤول میزخدمت حضوری فردی شایسته ، مورد اعتماد و آشنا به حقوق شهروندی می‌باشد ، افزود :  میز خدمت ، پل ارتباطی ارباب‌رجوع با این اداره کل می باشد و میز مذکور طیف وسیعی از خدمات را در بر خواهد داشت.

وى در پايان خاطر نشان كرد :  شهروندان گرامی می‌توانند فقط از طریق میز خدمت حضوری با اداره کل ارتباط داشته باشند و در قبال درخواست ، تقاضای ارائه خدمات ، دریافت رسید نموده و موضوع مورد درخواست خود را پیگیری نمایند . در صورت ارائه پیشنهاد ، انتقاد ، راهکار راهبردی و یا عدم ارائه خدمت با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مکاتبه و یا با شماره ۵۲۲۴۱۱۶۰  –   داخلی  ۲۸۲۱  تماس حاصل فرمایند .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “میز خدمت در اداره كل راه و شهرسازي لارستان آغاز به كار كرد”

  1. دلسوز گفت:

    خسته نباشی
    یه میز خدمت هم واسه لامرد بزار ید

  2. ناشناس گفت:

    معاونت اداره راه و شهرسازی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین