چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از خبرنگاران و عکاسان فعال منطقه لارستان تجلیل شد

با حضور مدیر کل سیاسی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان؛ از خبرنگاران و عکاسان نمونه و فعال شهرستان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به مناسبت ۱۷ مرداد…

با حضور مدیر کل سیاسی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان؛ از خبرنگاران و عکاسان نمونه و فعال شهرستان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در مراسمی با حضور ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران و مسئولین ادارات شهرستان، از تعدادی روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان فعال منطقه لارستان بزرگ، در محل سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و شهید عبدالرحیم فتوت شهید خبرنگار لارستانی در سخنانی اظهار داشت: بخشی از نشاط و پویایی جامعه، تحرک، آگاهی بخشی و سالم سازی جامعه، نشأت گرفته و تأثیرپذیری از خدمات خبرنگاران است.

حسنی افزود: خبرنگاران شهرستان با کمترین امکانات و علی رغم محدودیت های مالی که دارند، بصورت افتخاری شایسته ترین اقدامات را در سطح شهرستان انجام می دهند، لذا دستگاه های اجرایی شهرستان در همه حال با خبرنگاران برخورد مناسب و آنها را مورد احترام قرار دهند و تا آنجائیکه لازم باشد، همکاری کنند و پاسخگوی انها باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند و به همان اندازه که مشکلات مردم را ارائه می دهند، در کنار آن راهکارهایی را نیز ارائه می دهند و همکاری خوبی با بدنة دولت و نظام دارند و در این جهت تنگناهای موجود جامعه را به مردم منعکس و روشنگری می کنند و در این رابطه خوب عمل کرده اند که از همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و تمامی اصحاب رسانه مستقر در شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

 در پایان این آئین از تعدادی مدیر مسئولان، سردبیران، روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان خبری منطقه لارستان بزرگ که در سایت ها ،نشریات و خبرگزاری های محلی ،استانی و کشوری به طور مستمر فعالیت دارند، از سوی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، شهرداری لار و بخشداری های تابعه تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین