یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

توقف قطار مشهد در ایستگاه راه آهن «زاهدمحمود» لارستان

معاون فنی و زیربنایی اداره کل راه آهن هرمزگان از توقف قطار مشهد در ایستگاه راه آهن «زاهدمحمود» لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

معاون فنی و زیربنایی اداره کل راه آهن هرمزگان از توقف قطار مشهد در ایستگاه راه آهن «زاهدمحمود» لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدیان در حاشیه بهره برداری از پل آبنمای «درز و سایبان» در خصوص ایستگاه راه آهن زاهد محمود لارستان اظهار داشت : با توجه به راه اندازی این محور و دسترسی مردم جنوب فارس بخصوص لارستان به این ایستگاه و تقاضای مردم برای برقراری توقف قطار مشهد ، از این پس کلیه قطارهای تهران اصفهان مشهد در این ایستگاه توقف دارند و مسافرین می توانند با مراجعه به این ایستگاه نیم ساعت قبل از رسیدن قطار از این ایستگاه برای تردد استفاده نمایند .

وی ابراز امیدواری کرد : در صورت استقبال مردم لارستان و جنوب فارس از این ایستگاه اداره کل راه آهن سهمیه ای برای مسافران منطقه در نظر خواهد گرفت که در این صورت کاهش چشمگیر قیمت بلیط را نیز به همراه خواهد داشت .

محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این ایستگاه امکانات اولیه شامل پارکینک خودرو -سالن انتظار – سرویس بهداشتی – نمازخانه را دارد و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم نسبت به تجهیز بیشتر برای رفاه مسافران در این ایستگاه بسترهای لازم را فراهم کنیم .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین