جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انجام طرح مطالعاتی آزادراه لار-بندرعباس

معاون عمرانی استاندار فارس گفت: . آزادراه لار به اسکله شهید رجایی نیز کار‌های مطالعاتی‌اش انجام شده است. به گزارش میلاد لارستان، عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری…

معاون عمرانی استاندار فارس گفت: . آزادراه لار به اسکله شهید رجایی نیز کار‌های مطالعاتی‌اش انجام شده است.

به گزارش میلاد لارستان، عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان فارس بیان داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های راه، آزادراه شیراز به اصفهان است که فاصله شیراز به اصفهان را ۱۳۰ کیلومتر کاهش می‌دهد و این پروژه بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمران استاندار استان فارس گفت: باند دوم فیروزآباد به جم نیز در دست اجراست. پروژه فراشبند به فیروزآباد ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فقط روسازی باقیمانده است. اعتبارات پروژه‌های آزادراه‌های فارس دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی بیان داشت: یکی دیگر از پروژه‌ها نیز پل بزرگ رودخانه شیراز است که در دست اجراست و پیمانکار نیز مشخص شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: آزادراه پارسیان – لامرد نیز از دیگر از پروژه‌هاست که توسط بخش خصوصی شروع شده و در آینده نزدیک نهایی می‌شود. آزادراه لار به اسکله شهید رجایی نیز کار‌های مطالعاتی‌اش انجام شده است.

معاون عمران استاندار استان فارس اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم، ساخت بخش ترمینال خارجی فرودگاه شیراز است که قسمت بهسازی آن رو به اتمام است و سالن‌ها نیز ترمیم شده است. پروژه سالن‌های پرواز‌های خارجی نیز ۲۲ هزار متر زیربنا دارد که پیشرفت بالای ۴۰ درصد دارد و قسمت بی ال تی آن در حال انجام است و اگر قرارداد بی ال تی ابلاغ شود کار سرعت بیشتری می‌گیرد و باید در نظر داشت که این یکی از بهترین ترمینال پرواز‌های خارجی کشور است.

وی ادامه داد: توسعه و بهسازی فرودگاه‌های جهرم – لار به لامرد نیز در دستور کار است همچنین برای فرودگاه داراب اعتبار تخصیص یافته تا نسبت به ترمیم و بهسازی از جمله فنس گذاری اطراف فرودگاه اقدام شود.

رحیمی در پایان افزود: استان فارس رتبه اول مقاوم‌سازی روستایی را در سطح کشور دارد و در پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض نیز اول است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “انجام طرح مطالعاتی آزادراه لار-بندرعباس”

  1. ناشناس گفت:

    جهرم و لامرد فرودگاهشون تا چند روز دیگه از ما هم بالا میزنه الانم ماهان و هما بدون وقفه خدمت میدن به لامرد و جهرم فقط لار بدبخت باید همیشه عقب باشه

  2. ح گفت:

    متاسفانه مشکل ایران همین مسئولین هستند طرف نشسته از پارتی و مقام و نفوذ سو استفاده می کنند طرح ها و پروژه هایی به مردم و بیت الامال تحمیل می کنند . مثلا نماینده جهرم عضو کمیسیون عمران مطمنا با توجه به نفوذش با استفاده از مساغرین منطقه لارستان داره واسه جهرم پرواز مشهد و کربلا می گیره وگرنه خود جهرم به تنهایی نمی تونه جواب بده فقز برای پتبرجا ماندن فرودگاهش حاضره جلو افزایش پرواز در لار بگیره وو مردم مجبور باشن مسافت و خطر جاده را متحمل شدند یا مثلا لامرد که مشترک (به زور )د با پارسیان در منطقه ویژه اقتصادی شریک میشه بعد بجای تاسیس صنایع انرژی بر کنار دریا (پارسیان) میاد تو منطقه خودش تاسیس مبگنه و هزینه بیت المال انتقال آب رو از جیب مردم ایران به کام خودش میزنه ….(هزینه انتقال سنگ معدن کمتر از انتقال آب است)

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین