چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

21 پروژه عمرانی در بخش مرکزی لارستان افتتاح و کلنگ زنی می شود

بخشدار مرکزی  لارستان از افتتاح و کلنگ زنی  ۲۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بربیش از ۱۵۰  میلیارد ریال در هفته دولت امسال در بخش مرکزی لارستان خبر داد. به…

بخشدار مرکزی  لارستان از افتتاح و کلنگ زنی  ۲۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بربیش از ۱۵۰  میلیارد ریال در هفته دولت امسال در بخش مرکزی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان، ابراهیم پیروز اظهار داشت: در هفته دولت امسال، ۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح  بخش مرکزی شهرستان با اعتبار صرف شده بیش از ۱۵۰میلیارد  ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشداری مرکزی لارستان افزود: طرح های منابع طبیعی، توسعه بافت‌های روستایی، خدمات زیر بنایی آب، برق، راه، مخابرات، جاده، فرهنگی آموزشی و بهداشتی و درمانی از جمله مهم ترین پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری در شهرستان است.
بخشدار مرکزی لارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت به ارائه گزارشی از برنامه های هفته دولت پرداخت و افزود: با توجه به نامگذاری هفته دولت ، این ایام را فرصت مناسبی در جهت مرور و بازخوانی عملکرد ، نگاه و رویکرد شهیدان رجائی و باهنر به عنوان دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسیر این شهیدان و آرمان های انقلاب و شهدا همواره الگوی دولت بوده است .
وی اظهار داشت : اطلاع داشتن از اقدامات و عملکرد مسئولین ،حق مردم است و هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارایه گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.
پیروز افزود: برنامه های متنوعی در ایام هفته دولت با هدف گذاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ، اطلاع رسانی ، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی انجام میشود تا بتوانیم در سطح شهرستان و بخش مرکزی اطلاع رسانی لازم را داشته باشیم .
بخشدار لارستان غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه ومسئولین ، شرکت گسترده در نماز جمعه ، تقدیر از کارمندان نمونه در سطح بخشداری مرکزی و بازدید از خانواده های شاهد بویژه شهدای کارمند ، میز خدمت و پاسخگویی جهت رفع مسائل و مشکلات را از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین