چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فارس: امیدوارم در آینده نزدیک کل مسیر جهرم به لارستان با 4 باند تجهیز شود

استاندار فارس در آئین افتتاح باند دوم بزرگراه لار-جهرم به طول ۸٫۵ کیلومتر در حدفاصل دهکویه – بریز، گفت: امیدوارم در آینده نزدیک کل مسیر جهرم به لارستان با چهار…

استاندار فارس در آئین افتتاح باند دوم بزرگراه لار-جهرم به طول ۸٫۵ کیلومتر در حدفاصل دهکویه – بریز، گفت: امیدوارم در آینده نزدیک کل مسیر جهرم به لارستان با چهار باند تجهیز شود.

اسماعیل تبادار دوشنبه در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی با تاکید بر اینکه در پرتو وحدت مردمان لارستان شاهد آرامش، آسایش و امنیت در منطقه هستیم، گفت: همه ما باید قدر این وحدت را بدانیم.

وی ادامه داد: برای تقویت و گسترش وحدت به عنوان امری اساسی در جامعه باید تلاش کنیم.

استاندار فارس گفت: مردم لارستان افرادی خیر و نیک اندیش هستند و مسئولان باید برای تکریم این انسان های نیک اندیش ارتباط و مراوده خود با آنها را افزایش دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام روزافزون مسئولان و همراهی و همدلی مردم شریف شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی در کنار توسعه فرهنگی، آموزش و خدماتی باشیم.

تبادار با اشاره به معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه، بر لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در همه مناطق استان تاکید کرد و گفت: ترویج فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان گام موثری در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

همزمان با هفته دولت ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان در شهرستان لارستان به بهره برداری می رسد که مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در زیربنایی به مساحت هزار و ۳۸۰ متر مربع یکی از این ۱۱۴ پروژه است.

همچنین باند دوم بزرگراه لار- جهرم با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال دوشنبه با حضور اسماعیل تبادار استاندار فارس به بهره برداری رسید.

استاندار فارس در آیین بهره برداری این پروژه با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت حمل و نقل جاده ای در استان فارس گفت: وجود مسیرهای دسترسی و جاده های مناسب زمینه لازم برای توسعه سایر ابعاد عمرانی و آبادانی در مناطق مختلف استان را فراهم خواهد کرد.

تبادار افزود: امیدوارم در آینده نزدیک کل مسیر جهرم به لارستان با چهار باند تجهیز شود.

باند دوم بزرگراه لار-جهرم به طول ۸٫۵ کیلومتر در حدفاصل دهکویه – بریز اجرایی شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین