پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

احداث مسکن برای خانوارهای دارای 2 معلول در لارستان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گفت: انجمن خیریم مسکن ساز لارستان برای خانوارهای دارای حداقل دو معلول با کمک بلاعوض، مسکن می سازند. نشست دوره ای بنیاد مسکن لارستان…

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گفت: انجمن خیریم مسکن ساز لارستان برای خانوارهای دارای حداقل دو معلول با کمک بلاعوض، مسکن می سازند.

نشست دوره ای بنیاد مسکن لارستان با انجمن خیرین مسکن ساز ۳۱۳ با حضور ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان ، نصراله قادری رئیس و اسماعیل رخ فروز ، محمدرضا نراقی و عبدالرسول قدسی اعضاء انجمن موسسه خیرین مسکن ساز ۳۱۳ لارستان برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با بیان اینکه مشارکت خیرین در تامین مسکن افراد نیازمند یک ضرورت اجتناب ناپذیر است گفت: انجمن‌ها و نهادهای خیریه زیادی در  جامعه ما  وجود دارند که هدف از تشکیل آنها حمایت از گروه‌های ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است.

وی افزود: این حمایت‌ها زمینه‌های مختلف را شامل می‌شود و یکی از نیازهای اقشار کم درآمد که آنها بدون حمایت قادر به تأمین آن نیستند مسکن است.

مدیر بنیاد مسکن لارستان، این شهرستان را خاستگاه اصلی فعالیت های مردمی و خیریه دانست و تصریح کرد: مسکن به عنوان کالایی گران بیشترین بخش هزینه‌ای درآمد خانوار را به خود اختصاص داده است و در این میان گروه‌های کم درآمد جامعه برای برخوردار شدن از حق مسکن نیازمند حمایت‌های مختلف هستند.

این مسئول ادامه داد: از آنجا که ساخت مسکن امری تخصصی است و هر نهاد یا تشکلی نمی‌تواند مسئولیت آن را بر عهده بگیرد انجمن خیرین مسکن ساز با هدف تهیه مسکن برای نیازمندان با تکیه بر منابع افراد خیر تشکیل شد.

زائری اضافه کرد: این انجمن ساخت صدها واحد مسکونی را آغاز کرده که تاکنون واحدهای بسیاری  آن به اتمام رسیده و واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که این انجمن در دست اقدام دارد ساخت مسکن برای خانوارهای دارای حداقل دو معلول است که این طرح با کمک بلاعوض، بخشی از برنامه مسکن اجتماعی است که در حال اجراست.

مدیر بنیاد مسکن لارستان گفت: انجمن خیرین مسکن ساز در حقیقت جزئی از برنامه افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) برای تأمین مسکن کم درآمدها است که فرمان آن در ۲۱ فروردین سال ۵۸ صادر شد.

وی با بیان اینکه این انجمن کل فعالیت‌ها و دبیرخانه آن زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: سازوکار فعالیت این انجمن به این نحو است که گروهی از خیرین تحت عنوان هیأت امنا، هیأت مدیره  مشخص شده و رسالت آنها تأمین و کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد است.

دراین نشست در خصوص تهیه زمین جهت اهداء به موسسه بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین