سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

از انتقاد از کاهش پروازها تا پیشنهاد مشارکت سرمایه گذاران در لارستان

امام امام جمعه لارستان با انتقاد از کاهش پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان علیرغم پیگیری و قول مسئولین، تصریح کرد: در حال حاضر فقط یک شرکت در مسیرهای داخلی فعالیت…

امام امام جمعه لارستان با انتقاد از کاهش پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان علیرغم پیگیری و قول مسئولین، تصریح کرد: در حال حاضر فقط یک شرکت در مسیرهای داخلی فعالیت دارد و هرگونه که می خواهد برنامه پروازهای خود را اعلام می کند و این موضوع می طلبد که مسئولین بدنبال افزایش پروازها و شرکت های مستقر در لارستان باشند زیرا این امر علاوه بر نارضایتی مردم موجب شده است تجار منطقه نیز با مشکل ربرو شوند که این امر به تجارت لارستان نیز ضربه وارد می کند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در اجتماع صد هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: کشور با وجود مشکل ها از خمودگی و تنبلی بیرون خواهد آمد و خیلی ها که فقط تماشاچی هستند امروز احساس وظیفه می کنند و به تلاش روی می آورند.

وی افزود: در دل تهدیدها فرصت هایی هم وجود دارد و اگر ما فقط به تهدیدها نگاه کنیم شاید دچار یاس و ناامیدی شویم.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه راه پیشرفت به روی مردم باز است اما دارای پیچ و خم و موانعی است و نباید تصور کرد که در جاده ای بی مانع قرار داریم، تصریح کرد: دشمن بصورت کامل در رویارویی با ما فعال است و الان بدون نقاب و مستقیما وارد عرصه مبارزه شده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه باید برای مواجهه با دشمن و پیروزی در مقابل آنها چند گام برداشت، ادامه داد: احساس حضور دشمن و باور به این مورد که دشمن وارد عمل شده است، اعتماد به نفس و عزم در ایستادگی، شناخت حوزه و عقبه تهاجم دشمن از جمله اقداماتی است که باید در برابر دشمن انجام داد.

وی با اذعان به اینکه پیام عاشورا در ماه محرم پیام اعتماد به نفس بود که یک لشکر ۷۲ نفری در مقابل لشکری ۳۰ هزارنفری ایستاد، یادآور شد: آدم های فرصت طلب و خودکم بین در این گام نمی توانند موفق باشند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه امروز حوزه تهاجم دشمن و هدف آنها این است که مردم ایران نتوانند چهل سالگی انقلاب را بینند و برای این کار در حوزه اقتصادی قدم برداشته اند، تصریح کرد: دشمن در مبارزه اقتصادی دارای  یک سلاح شیمیایی است که می تواند گام های مخربی را بجای بگذارد و آن هم رسانه است.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن با اینترنت و فضای مجازی و رسانه و کانال های مختلف علیه ما دشمنی را به راه انداخته است، گفت: در بحث بالا رفتن قیمت ارز نیز کانال های تلگرامی دشمن نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راههای مواجهه با سلاح شیمیایی دشمن صدا و سیماست، عنوان کرد: الان برخی برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی مانند برخی مسابقه ها و موسیقی ها و برنامه های دیگر خلاف اعتقادات دینی ما عمل می کنند که باید در چارچوب ارزش های خود در اسلام قدم برداریم و فیلم و برنامه ضبط نماییم.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه یکی از فیلم هایی که بر اساس ارزش های دینی ساخته شد یوسف پیامبر بود، افزود: باید اصول و قانونی برای ساخت برنامه های و اتفاقات آنها تعریف گردد تا در چارچوب آن قدم برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب در بیانات خود گفتند که باید به دشمن پیام قدرت داد نه پیام ترس، ادامه داد: مسئولین باید در مواجهه با افکار دشمن با مردم متحد باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در حال حاضر در مواجهه با دشمن در موضع قدرت و اقتدار قرار داریم و بر این اساس تحلیل هایی را می توان بیان کرد، بیان کرد: دشمنان ما در حال حاضر در حالت استیصال قرار دارند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی بسیج در قالب ۷ هزار گروه برای ساخت بیشاز یک هزار پروژه مختلف بوده است و اوج این اتفاق گردهمایی روز گذشته بسیجیان در ورزشگاه آزادی برای دیدار با آزادی بوده است، گفت: با توجه به کاهش ارزش ارزهای خارجی و سکه، باید گفت که در حال حاضر شرایط تیم اقتصادی دولت متناسب با اوضاع پیشرو نیست.

امام جمعه لارستان با انتقاد از عدم حضور وزیر رفاه و اقتصاد در دولت و همچنین نداشتن سفیر در دو کشور بسیار مهم چین و هند، یادآور شد: برای گذر موفق از اوضاع اقتصادی تیمی قدرتمند را در حوزه اقتصادی و رفاهی ایجاد نماییم.

وی با ابراز خرسندی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در قبال ترورهای اتفاق افتاده در اهواز و حمله به جلسه سران داعش در بوکمال سوریه، ادامه داد: این حمله از آن جهت مهم است که آن منطقه در دست آمریکایی بوده است و افراد داعش تحت مراقبت آمریکا بوده اند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در این حمله تعدادی از سران داعش کشته شدند که حتی ممکن بود ابوبکرالبغدادی هم در این حمله بدرک واصل شود که شانس آورد و دیرتر به مراسم رسید.

این مسئول با اشاره به موفقیت ایران در صدور حکم دادگاه لاهه به نفع ایران در مقابل آمریکا، تصریح کرد: ما از این شکایت نترسیدیم و ایستادیم تا پیروز شدیم.

وی با تأکید بر ایجاد یک شبکه مالی در حد سوئیفت توسط کشورهای اروپایی برای مبادله اقتصادی و تجاری با ایران است، عنوان کرد: آمریکا قصد داشت بعد از انتخابات پارلمانی عراق در این کشور نخست وزیر، رئییس جمهور و رئیس مجلس را از افراد نزدیک بخود قرار دهد اما ایران توانست با قدرت  و حمایت خود هر سه بخش را گزینه های نزدیک بخود  بر سر مسند قدرت عراق قرار دهد.

امام جمعه لارستان با انتقاد از کاهش پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان علیرغم پیگیری و قول مسئولین، تصریح کرد: در حال حاضر فقط یک شرکت در مسیرهای داخلی فعالیت دارد و هرگونه که می خواهد برنامه پروازهای خود را اعلام می کند و این موضوع می طلبد که مسئولین بدنبال افزایش پروازها و شرکت های مستقر در لارستان باشند زیرا این امر علاوه بر نارضایتی مردم موجب شده است تجار منطقه نیز با مشکل ربرو شوند که این امر به تجارت لارستان نیز ضربه وارد می کند.

وی در پایان از مسئولین خواست تا با ایجاد یک شرکت اقتصادی در منطقه لارستان، زمینه مشارکت سرمایه گذاران از طریق خرید سهام و توسعه اقتصادی را فراهم سازند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین