یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

پذیرش 190 دانشجوی جدید در 7 رشته دانشگاه دولتی لارستان

۱۹۰ دانشجوی جدید در ۷ رشته دانشگاه دولتی لارستان پذیرش شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع…

۱۹۰ دانشجوی جدید در ۷ رشته دانشگاه دولتی لارستان پذیرش شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع دانشجویان ورودی ۹۷ مجتمع آموزش عالی لارستان اظهار داشت: دانشجویان باید علاوه بر آموزه های درسی خود، به دنبال یادگیری علوم مرتبط با رشته خویش بروند، چرا که تحقیق، پژوهش پویایی و تکاپو برای کسب دانش و مهارت های دیگر از خصیصه های دوران دانشجویی است.

وی ادامه داد: البته کسب علم و دانش همه وظایف دوران دانشجویی نیست، بلکه دانشگاه و دوران دانشجویی مکان و زمانی است برای تمرین مهارت های زندگی، مستقل شدن از خانواده، حضور در خوابگاه های دانشجویی، مشارکت در فعالیت های اجتماعی، کانونهای صنفی، تشکل های سیاسی و فرهنگی و همه و همه از مقتضیات دوران جوانی و دانشجویی است که نوعی کارورزی و مهیا شدن برای مدیرت آینده جامعه است.

فرماندار ویژه لارستان همه این فعالیت ها را مفید، ارزشمند و زمینه ایجاد پویایی، تحرک و وارد شدن در عرصه فعالیت های جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این  فعالت ها اگر قانومند نباشد و اگر تابع احساسات و هیجانات و بدور از واقعیات جامعه باشد، ممکن است آسیب پذیری را برای دانشجویان، خانواده ها و حتی جامعه داشته باشد، بنابراین آگاهی به قانون، آگاهی به حیطه وظایف تشکل ها می تواند زمینه ساز فعالیت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گردد که ضمن یادگیری انواع مهارت ها، قانونمندی و فرهنگ محوری را در فعالیت ها نیز همراه داشته باشد.

معاون استاندار فارس خطاب به دانشجویان تاکید کرد: انتظار این است که قدر لحظه لحظه های این دوران طلایی را بدانید و ضمن کسب علم و دانش، از ظرفیت هایی که دانشگاه نیز ایجاد می نماید، حداکثر استفاده را داشته باشید.

حسنی در پایان سخنانش به ظرفیت های شهرستان لارستان، آرامش و انضباط اجتماعی، مهمان نوازی مردم لارستان و آمادگی مدیریتی شهرستان برای هر نوع ارتباطات و توجه به خواسته های دانشجویی نیز اشاره کرد.

پیش از این نیز دکتر علی طاهری رییس مجتمع آموزش عالی لارستان به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است ورودی دانشجویان امسال مجتمع آموزش عالی لارستان ۱۹۰ نفر می باشند که در رشته های مهندسی برق، صنایع، کامپیوتر، شیمی، شهرسازی، مکانیک و روانشناشی به تحصیل می پردازند.

اضافه می گردد که کل دانشجویان این مجتمع نیز ۷۱۰ نفر می باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین