شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

 53 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان‌های لارستان هزینه شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از هزینه‌کرد ۵۳ میلیارد ریال برای بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از تسنيم محمدحسین کریمی با اشاره…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از هزینه‌کرد ۵۳ میلیارد ریال برای بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده خبر داد.
به گزارش ميلاد لارستان به نقل از تسنيم محمدحسین کریمی با اشاره به افزایش تجهیزات بیمارستان‌ها اظهار داشت: تجهیزاتی با ارزش بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال برای بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده شامل بیمارستان‌های‌ امام رضا(ع) لار، نبی اکرم(ص) خنج، علی اصغر (ع) بیرم و امیدوار اوز پیگیری شده که تعدادی تحویل داده شده و تعداد دیگر نیز آماده تحویل است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، تجهیزات جدید بیمارستان امام رضا(ع) لار را برشمرد و گفت: دستگاه‌های اکسیژن ساز، OPG تصویربرداری فک و صورت، ابزارشوی اتاق عمل، هوای فشرده، سنجش تراکم استخوان، اتوکلاو و یک دستگاه یوتروسکوپ یورولوژی مورد استفاده در جراحی‌های کلیه و مجاری ادراری به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به تجهیزات بیمارستان لار اضافه شده است.

وی با اشاره به تجهیزات بیمارستان خنج افزود: یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش پنج میلیارد ریال و یک دستگاه هماتولوژی خون به ارزش یک میلیارد ریال به تجهیزات بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج افزوده می‌شود.

کریمی بیان کرد: در بیمارستان علی اصغر(ع) بیرم نیز یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش پنج میلیارد ریال و دستگاه تست ورزش و هولتر به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

وی با اشاره به تجهیزات جدید بیمارستان امیدوار اوز گفت: یک دستگاه اتوکلاو به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، یک دستگاه OPG به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه ابزار شوی به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سهم بیمارستان اوز بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: یک دستگاه OPG به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه امحای زباله به ارزش ۴ میلیارد ریال نیز به معاونت بهداشتی دانشکده تحویل داده شده است

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ 53 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان‌های لارستان هزینه شد”

  1. معتمدی گفت:

    سلام
    چه خبره پانصد میلیون برای دستگاه اکسیژن
    من با این مبلغ کارخانه اکسیژن و بقیه گازها راه اندازی کردم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین