جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کتاب‌داران دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تجلیل شدند

مراسم تجلیل و قدردانی از کتاب‌داران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور مدیرکل و رئیس کتابخانه‌های عمومی لارستان و رئیس این دانشگاه برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

مراسم تجلیل و قدردانی از کتاب‌داران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور مدیرکل و رئیس کتابخانه‌های عمومی لارستان و رئیس این دانشگاه برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  آنا ، زارع سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این مراسم با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی در فرهنگ غنی ایرانی، جایگاه خاصی دارد، گفت: در مبانی دینی ما هم بر کتاب و قلم تأکید دارد،و اگر به کتاب آسمانی قرآن کریم بنگریم، خواهیم دید که نخستین آیات نازل شده، آیات سوره مبارک علق است که تأکید بر خواندن دارد.

سرپرست واحد لارستان تعظیم کتاب را مایه پویایی علم و جوامع دانشگاهی دانست و افزود: با ایجاد اتاق فکر و استفاده از نظریات محققان و صاحب‌نظران در این حوزه باید راه‌کارهای مناسب و گام‌های اساسی را به‌منظور اشتیاق جوانان به فرهنگ مطالعه برداریم تا با داشتن دانشگاهیانی مشتاق به کتاب و کتاب‌خوانی، پویایی، تحرک و پیشرفت را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

معتمدیان معاون مدیرکل و رئیس کتابخانه‌های عمومی لارستان نیز گفت: کتابخانه‌ این واحد دانشگاهی یکی از غنی‌ترین کتابخانه‌های شهرستان است و با توجه به منابعی که در این مکان وجود دارد، به‌عنوان کتابخانه بین‌المللی معرفی شده است. وی نشست‌ها و نقدهای کتاب، ایستگاه‌های مطالعه و طرح پیک مهر را ازجمله فعالیت‌های اساسی به‌منظور زیرساخت‌های فرهنگ مطالعه در بین جوانان و خانواده‌ها دانست و یادآور شد: اگر بتوانیم با تشکیل کانون‌های خانوادگی، فرهنگ مطالعه را نهادینه کنیم، خانواده و جامعه‌ای پویا و کتاب‌خوان داریم.

یادآور میشود در این مراسم از فاطمه اسماعیلی و شبنم داوری کتاب‌‌داران دانشگاه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین