چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با خانواده شهید امیدوار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: تا زمانی که حضور معنوی شهدا و خانواده معظم آنان احساس می‌شود، جامعه بیمه است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: تا زمانی که حضور معنوی شهدا و خانواده معظم آنان احساس می‌شود، جامعه بیمه است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، رئیس، معاون فرهنگی دانشجویی و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان صبح امروز همراه دانشجویان بسیجی با خانواده معظم شهید جعفر امیدوار دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، وصیت‌نامه شهید امیدوار که در ۱۶ سالگی به درج رفیع شهادت نائل شده بود قرائت شد و سپس مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این موضوع که تا زمانی که حضور معنوی شهدا و خانواده معظم آنان احساس می‌شود، جامعه بیمه است، گفت: شهدا باعث برکات زیادی برای جامعه هستند و حضور گران‌قدر مادران و خانواده معظم آنان برای همه ما لازم و ضروری است تا در این شرایط دنیوی که ما را غل و زنجیر کرده است، از هواهای نفسانی نجات دهد.

وی با بیان این موضوع که همه ما منتظر و محتاج شفاعت شهدا هستیم، گفت: شهدا معلمان بشریت هستند و راه و زندگی آنان همانند یک چراغ هدایت، مسیر سعادت ما را روشن می‌کنند و خوشا به حال آنان که مورد شفاعت این بزرگواران قرار بگیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ادامه داد: شهدا هیچ تعلقی به دنیا و مادیات نداشته‌اند و این موضوع در وصیت‌نامه این عزیزان به‌خوبی مشاهده می‌شود که نشان از روح بلند، شناخت و درک صحیح آنان از شرایط زمان خود و ناپایداری دنیا است.

زارع اظهار کرد: آنچه در همه وصیت‌نامه‌های شهدا بیشتر به چشم می‌آید، سفارش آنان به تبعیت از امام و رهبری است و این همان درسی است که امروز باید همه ما به‌عنوان یک تکلیف شرعی به آن عمل کنیم.

وی خطاب به خانواده شهید امیدوار گفت: شما که به شهدا نزدیک‌تر هستید، برایمان دعا کنید تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه و پاسدار خون این دلاور مردان بوده و در روز حساب کمتر شرمنده این عزیزان باشیم.

در این دیدار برادر شهید امیدوار در خصوص والابودن مقام شهیدان و رستگاری همه شهدا مطالبی را عنوان کرد و در ادامه مادر شهید با بیان خاطراتی از فرزند خود از رشادت‌های وی در روند پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در جبهه، مطالبی را عنوان کرد و سپس به خواهران بسیجی گفت: به دانشجویان بگویید با حفظ حجاب خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا پاسداری کنند.

به گزارش میلاد لارستان، شهید جعفر امیدوار در عملیات حصر آبادان در ۱۶ سالگی به لقاءالله پیوست. در قسمتی از وصیت‌نامه شهید آمده است: باید بگویم که این بچه‌های ما با سلاح نیست که در برابر دشمن می‌جنگند؛ بلکه با نیروی ایمان به الله هست. به خدا قسم این بچه‌ها با میل و اشتیاق به‌سوی بعثی‌های کافر حمله می‌کنند و آنها را سرکوب می‌کنند. پیام من به خانواده‌ام این است که برای من گریه نکنند، چون من خوشحال هستم که به این راه رفته‌ام. ولی من کوچک‌تر از آن هستم که به مردم پیام بدهم. فقط تنها نکته‌ای که مدنظر من است این است که به حرف‌های امام گوش دهند و به آن عمل کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین