جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مراسم تودیع…

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولین و جمعی از معتمدین برگزار شد.

در این مراسم با صدور حکمی از سوی مهندس باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، رهام سلیمانی  به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش منصوب و از از خدمات ارزنده و تلاش های خستگی ناپذیر مهندس محمدباقر تنهایی پور رییس پیشین این اداره در طول دوره مسئولیت خود که منشا اقدامات مفید بوده اند، تشکر و قدردانی کرد.

رهام سلیمانی سرپرست جدید اداره راه وشهرسازی گراش نیز در این مراسم، ضمن بیان خلاصه ای از سوابق مدیریتی خود، تلاش جهت ایجاد محیطی آرام و مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر اداره کل را ضروری دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد در مدت حضور در این شهرستان با مشورت و مشارکت و تعامل بین دستگاه های اجرایی شهرستان برآیند خوبی را به نمایش بگذاریم .

رهام سلیمانی پیش از این در کارنامه کاری خود ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان لارستان ، خنج و مهر را تجربه کرده و هم اکنون به عنوان سرپرست در اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش منصوب گردیده است .

در پایان این مراسم، از سوی فرماندارشهرستان گراش  لوح تقدیری به محمدباقر تنهایی پور اهدا و برای ایشان در مسئولیت جدید در اداره کل راه و شهرسازی لارستان آرزوی موفقیت کردند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین