شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز ساخت مرکز مجهز واحدهای فناور لارستان

عملیات ساخت مرکز رشد واحدهای فناور لارستان با تسطیح زمین آن واقع در شهرجدید لار، جنب میدان طاووس آغاز شد. به گفته فرزاد قناعت پور، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور…

عملیات ساخت مرکز رشد واحدهای فناور لارستان با تسطیح زمین آن واقع در شهرجدید لار، جنب میدان طاووس آغاز شد.

به گفته فرزاد قناعت پور، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور لارستان طبق تفاهم نامه بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان و پارک علم و فناوری فارس قرار است ساختمان این مرکز با بیش از سه هزار مترمربع زیربنا در پنج طبقه توسط این بنیاد طی یک سال ساخته شود و در مقابل پارک علم و فناوری فارس نیز متعهد شده این مرکز را تجهیز و نیروی انسانی مورد نیاز آن را تامین کند.

مسئول راه اندازی این مرکز در ادامه گفت: ساختمان فعلی مرکز رشد واحدهای فناور لارستان در یک مدرسه قدیمی در شهرقدیم مستقر است اما علیرغم تمام کمبودها و تنگناها تاکنون اقدامات مهمی از جمله اخذ مجوز اصولی مرکز، جذب ۱۲ شرکت دانش بنیان، برگزاری دوره های متعدد آموزشی و… انجام شده است.

قناعت پور در پایان ضمن تقدیر از بنیاد نیک اندیشان هاشمی، فراهم شدن ساختمان جدید و مجهز این مرکز را نوید توسعه فعالیت های اشتغال آفرین و دانش بنیان در لارستان دانست و از جوانان و نخبگان منطقه نیز برای استفاده از این امکانات و حمایت های مرکز رشد واحدهای فناور دعوت کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین