چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیوستن بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان به کمپین “همه برپا”+فعالیت های قابل تقدیر

بنیاد نیک اندیشان هاشمی شهرستان لارستان در استان فارس به کمپین “همه برپا” با شعار کلاس گرم، مدرسه امن پیوست. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

بنیاد نیک اندیشان هاشمی شهرستان لارستان در استان فارس به کمپین “همه برپا” با شعار کلاس گرم، مدرسه امن پیوست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی کشور در گزارشی اعلام کرد، همزمان با سفر معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور به مرکز لارستان، مجتمع کارآفرینی باب الحوایج قمربنی هاشم وابسته به بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان با اهداء ۲ هزار ۵۰۰ بسته البسه فرم برای دانش آموزان محروم سیستان و بلوچستان، هزینه خرید ۷۲ دستگاه بخاری استاندارد برای مدارس شهرستان لارستان را نیز تقبل کردند و به کمپین همه برپا با شعار کلاس گرم، مدرسه امن پیوستند.

دکترمحمد جمال‌زاده با حضور در مراسم بسته بندی البسه برای ارسال به زاهدان در کارگاه تولیدی پوشاک این بنیاد، از همت والای بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان به دلیل مشارکت در کارهای عام المنفعه در سطح استان تقدیر کرد و گفت : ثمره این خدمات، رشد و بالندگی فرزندان مهین اسلامی است.

منصور اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان هم گفت: بعد از واقعه دلخراش آتش سوزی مدرسه زاهدان، هماهنگی های لازم با مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای تأمین البسه محرومترین منطقه استان انجام شد که اکنون هدایای این عزیزان مهیا شده و به زودی برای آنها ارسال خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد شهدای کربلا برای کلاس های درس فاقد سیستم گرمایشی در فارس، بخاری استاندارد تأمین خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ بنیاد نیک‌اندیشان جمعی از خیّرین لارستان هستند که طی سال‌های اخیر بالغ بر ۲۵ مدرسه، ۱۲ نمازخانه، ۱۰ باب خانه معلم و ۳ پژوهشسرا، در شهرستان لارستان احداث کرده و در زمینه تأمین تجهیزات آموزشی، پرورشی این خطه از استان فارس فعال هستند.

 

گفتنی است؛ کمپین “همه برپا” از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور آغاز شده است و شماره حساب ۷۷۷۰۷۷۷۰۸۹ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۴۳۸۳۵۴۲۳ (بانک ملت شعبه پل رومی به نام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز) برای مشارکت در این طرح اختصاص یافته است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین