شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل روحانیون از مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان

در پانزدهمین نشست روحانیون شاغل لارستان دیداری با مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی انجام و از زمان شناسی ارزنده این بنیاد در کمک به مردم مظلوم فلسطین قدردانی شد. به…

در پانزدهمین نشست روحانیون شاغل لارستان دیداری با مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی انجام و از زمان شناسی ارزنده این بنیاد در کمک به مردم مظلوم فلسطین قدردانی شد.

به گزارش میلاد لارستان، پانزدهمین نشست هم اندیشی روحانیون شاغل لارستان به مسئله روز جهان یعنی فلسطین اختصاص یافت که با توجه به کمک قابل توجه بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان به مردم مظلوم غزه، روحانیون شاغل در ادارات، نهادها و سازمانهای لارستان با حضور در بنیاد نیک اندیشان هاشمی با مدیرعامل این بنیاد دیدار کردند.

اعزّه محترم روحانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی ؛ بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید نموده و از پیشگامی بنیاد نیک اندیشان هاشمی در کمک به مسلمانان غزه و همچنین دیگر اقدامات برجسته این بنیاد در لارستان قدردانی به عمل آوردند.

در این جلسه حاج منصور اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان گزارشی از فعالیت های این بنیاد در عرصه های مختلف عام المنفعه جهت استحضار روحانیون ارائه نمودند.

اهدای لوح سپاس و پرچم فلسطین به مدیر عامل بنیاد، حسن ختام پانزدهمین نشست روحانیون شاغل بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین