شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خروج دام از فارس ممنوع

دامپزشکی های فارس مجوز حمل دام به خارج از استان را صادر نمی‌کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دامپزشکی فارس گفت: با…

دامپزشکی های فارس مجوز حمل دام به خارج از استان را صادر نمی‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دامپزشکی فارس گفت: با توجه مصوبه صادر شده مبنی بر ممنوعیت خروج دام از استان ، دامپزشکی شهرستان‌های فارس مجوز حمل دام به خارج از استان را صادر نمی‌کنند.

یعقوب مهندس افزود:هر گونه انتقال و جابجایی دام توسط دامداران و کسانی که دام را خرید و فروش می‌کنند، باید با مجوز دامپزشکی انجام شود و برای دریافت مجوز هم به باید ادارات دامپزشکی مراجعه کنند.

او ادامه داد: استان‌هایی که بخشی از نیاز خود را چه به صورت گوشت گرم و چه به صورت دام زنده، از فارس تامین می‌کردند، باید آن را از کشتارگاه‌های مجاز تهیه کنند و دامی به این استان‌ها جا به جا نمی شود.

مدیر کل دامپزشکی فارس گفت: عشایر هم برای جابجایی دام مجوز لازم را از اداره عشایری و دامپزشکی شهرستان‌ها دریافت کنند.

یعقوب مهندس افزود: یکی از دلایل گرانی گوشت قرمز قاچاق دام سبک از مرز‌های جنوبی و دام سنگین از طریق استان‌های غربی کشور است و اداره دامپزشکی طبق وظیفه در زمینه جلوگیری از قاچاق دام هم فعالیت می‌کند.

مدیر کل دامپزشکی فارس اضافه کرد: چنانچه در راه‌های استان، محموله بدون مجوز بهداشتی و پلاک باشد، پلیس آن محموله را توقیف و پرونده به مراجع قضایی ارجاع می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین