شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لارستان: نباید لارستان از قافله پرشتاب پیشرفت عقب بماند

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در آغاز دهه پنجم انقلاب لارستان از قافله مسیر پرشتاب انقلاب نباید عقب بماند، گفت: اگر خواهان جایگاه مؤثر و فعال برای لارستان…

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در آغاز دهه پنجم انقلاب لارستان از قافله مسیر پرشتاب انقلاب نباید عقب بماند، گفت: اگر خواهان جایگاه مؤثر و فعال برای لارستان در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم می بایست نخبگان به دنبال هم اندیشی و بررسی بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب باشند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تقدیر از مردم بصیر، انقلابی، ولایتمدار و زمان شناس این شهرستان به جهت حماسه آفرینی در شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: استقامت در راه حق باعث نصرت الهی می شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مرم در راهیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اوج فشار دشمنان، افزود: ملت ایران نشان دادند که به ارزش های خود احترام قائل اند و هیچگاه از خطوط قرمز خود به راحتی نمی گذرند.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از شرکت پرشور مردم در هوای بارانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برخلاف پیش بینی ها، تصریح کرد: این مردم، مردم روزهای سخت هستند و هرچه فشار بیشتر شود، پایداری مردم به نظام اسلامی مستحکم تر خواهد شد.

این مسئول با هشدار با دشمنان ایران اسلامی مبنی بر اینکه ملت ایران را با معادلادت مادی حاکم بر غرب مقایسه نکنند، ادامه داد: از تمامی مسئولان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با انتقاد از کیفیت نامطلوب سیستم های صوتی مورد استفاده از مراسم های بزرگی همچون راهپیمایی ها، تأکید کرد: این سیستم صوتی ها در شأن مردم لار نیست و باید این مهم توسط مسئولان یکبار برای همیشه حل شود چراکه در تمامی شهرها یک سیستم صوتی متمرکز وجود دارد و انتظار حل همیشگی این مشکل می رود.

حجت الاسلام موسوی با ابراز تأسف از تلاش آمریکا در تشکیل ائتلاف از کشورهای منطقه علیه ملت ایران، عنوان کرد: آمریکا در گذشته هر جا را می خواست حکومت ها را برچیده می کرد و دست نشاندگان خود را قرار می داد اما امروز آمریکا بعد از ۴۰ سال به دنبال تشکیل ائتلاف است و این نشان از این است که سیلی محکمی از ملت ایران خورده است.

امام جمعه لارستان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن و تکیه بر نسل جوان دانست و گفت: ۴۰ سال پیش همزمان با انقلاب ایران، در مصر صلحنامه ننگین «کمپ دیوید» در مصر امضاء شد که در آن زمان ایران از وابستگی به آمریکا رهایی یافت و متأسفانه کشور مصر با خیانت به اسلام خود را به آمریکا وابسته کرد که در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از مردم مصر در فقر و گرسنگی به سر می برند و هیچگونه تولید شاخصی ندارند ولی کشور ایران تحت شدیدترین تحریم ها و تهدید در حال طی مسیر پیرفت است.

وی بیان کرد: چندی پیش کشوری مانند مصر مجبور شد برای تأمین بخشی از هزینه های کشورش، ۲ جزیزه اش را به عربستان بفروشد و این نشان از خودفروختگی است و آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند، باید بدانند که سرنوشتی بهتر از مصر در انتظار انها نیست.

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از وقوع حادثه کور تروریستی حمله به اتوبوس حامل پاسدارن انقلاب اسلامی در زاهدان، افزود: در این حادثه ۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر از پاسداران حافظ امنیت به دست گروهک تروریستی جیش الظلم مجروح شدند.

وی با یاداوری بخشی از بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب…»، تصریح کرد: باید این بیانیه در جمع نخبگان لارستانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در آغاز دهه پنجم انقلاب لارستان از قافله مسیر پرشتاب انقلاب نباید عقب بماند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه اگر خواهان جایگاه مؤثر و فعال برای لارستان در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم می بایست نخبگان به دنبال هم اندیشی و بررسی بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب باشند، یادآور شد: رسانه ها باید روزانه به تحلیل این بیانیه بپردازند چرا که هر جامعه ای که می خواهد به پیشرفت دست یابد، این بیانیه را نصب العین خود قرار دهد.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه دشمن سعی می کند دستاوردهای ۴۰ ساله اخیر انقلاب اسلامی را کم و بی ارزش نشان دهد، عنوان کرد: در بیانیه مهم مقام معظم رهبری علاوه بر نشان دادن تصویری روشن از پیشرفت های ۴۰ سال اخیر ایران اسلامی، نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی ترسیم شده که در برگیرنده نقاط ضعف و قوت است.

وی با تدکید بر اینکه انقلابی گری توأم با تحرک و پویایی است، اضافه کرد: برای ایجاد تحول نیاز به تلاش و حرکت است.

حجت الاسلام موسوی در پایان ۳۰ بهمن ماه ۱۴ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت «ام البنین(س)» همسر حضرت علی(ع) و مادر حضرت ابالفضل(ع) است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین