چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استقرار یک ایستگاه ایست و بازرسی در محور جهرم- لار

با هدف پیشگیری از قاچاق مواد مخدر و افزایش ارتقای سطح امنیت و آرامش شهروندان جنوب فارس، یک دستگاه کانکس ایست و بازرسی مجهز به امکانات مورد نیاز با اعتباری…

با هدف پیشگیری از قاچاق مواد مخدر و افزایش ارتقای سطح امنیت و آرامش شهروندان جنوب فارس، یک دستگاه کانکس ایست و بازرسی مجهز به امکانات مورد نیاز با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در گلوگاه چاتیز در محور جهرم – لار مستقر شد.

 فرماندار ویژه جهرم، در این خصوص اظهار داشت: این ایستگاه ایست و بازرسی با حمایت‌ استاندار فارس و پس از پیگیری‌های شورای تامین شهرستان جهرم و کمیته امنیتی بخش مرکزی از سوی دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر فارس در مکان یاد شده مستقر شد. علیرضا صحراییان بیان داشت: برای استقرار این ایستگاه، با هماهنگی هایی که از سوی شورای تامین صورت گرفته، زیرساخت های لازم نیز از طریق اداره های راهداری و برق در منطقه نامبرده فراهم شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: ایجاد فضای امن و مناسب برای تردد مسافران در محور جهرم – لار که در واقع نقطه اتصال محور جنوب به مرکز و سایر نقاط را فراهم می آورد، از جمله مهمترین دلایل استقرار این ایستگاه ایست و بازرسی است.

به گزارش میلادلارستان یه نقل از ایرنا صحراییان در بخش دیگری از مطالب خود در مورد پیشرفت مسیر جهرم – لار نیز گفت: ۵۵ کیلومتر از مسیر جهرم به لارستان در حوزه شهرستان جهرم است که تمام این مسیر در قالب سه قطعه توسط پیمانکاران در دست احداث است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین