سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرما و کمبود نفت در بیرم+جوابیه

حدود يك ماهي  هست كه مردم بخش بيرم بدون نفت سفيد هستند. به گزارش گروه شهروندخبرنگار میلاد لارستان از بیرم،  از اول زمستان امسال در دو نوبت نفت سفيد براي…

حدود يك ماهي  هست كه مردم بخش بيرم بدون نفت سفيد هستند. به گزارش گروه شهروندخبرنگار میلاد لارستان از بیرم،  از اول زمستان امسال در دو نوبت نفت سفيد براي بخش بيرم اعلام گرديده كه مردم ان را دريافت نموده اند و باتوجه به بارش هاي اخير امسال و سردي مقدار مصرف نسبت به سال قبل كمي زياد شده كه مردم اين بخش شديدا دچار كمبود نفت سفيد هستند و این کمبود تاحدي هست که حدود دو هفته اي است كه خانوارها با سردي زمستان بدون بخاري (گرمكن منزل)دست پنچه نرم ميكنند.

با مراجعه به بخشداري بيرم اعلام نموداند كه اخير پيگيريهاي زياد شده متاسفانه نتيجه در بر نداشت ومي بايست شركت پخش فراورده هاي لارستان شماره كوپن جديد اعلام نمايد تا مردم اين بخش از نفت سفيد بهرمندشوند.

خاطرنشان مي شود با مراجعه مردم به جايگاه سوخت بيرم اعلام مي كندكه نفت سفيد خريداري شده و در مخزن جايگاه موجود ولي كوپن بايد اعلام گردد تا اين سوخت در بين مردم توزيع شود

ياداور مي شود: اخر همين هفته كاهش دما و بارش باران براي اين مناطق پيش بيني شده است و انتظار می رود با اقدام تعجیل مسوولان شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان، تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

میلاد لارستان حق پاسخگویی برای مسوولان شرکت پخش فرآورده های نفتی را محفوظ می داند.

در پی انتشار این مطلب و با ارسال پیامی به مهندس حسنیان رییس شرکت فرآورده های نفتی ناحیه ویژه لارستان جوابیه کوتاهی ارسال کردند که عین مطلب در زیر می آید:

با سلام

فروردین ماه ۹۸ توزیع الکترونیک نفت سفید آغاز خواهد شد لذا کوپن جدیدی اعلام نخواهد شد.

جهت حل مشکل با بخشداران محترم مذاکره شده تا شرکت نفت مقداری سهمیه در اختیار بخشداران محترم قرار دهد و تا زمان توزیع الکترونیک نفت سفید از طریق کارت های عابر بانک مشکل مردم حل شود.

لطفا جهت نشر اخبار توزیع الکترونیک نفت سفید به دفتر اینجانب مراجعه نمایید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین