پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

اعمال قانون همراه با رضایتمندی مردم، مستلزم تدبیر ماموران پلیس است

فرماندهی و جمعی از افسران پلیس راهور شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

فرماندهی و جمعی از افسران پلیس راهور شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ سرهنگ رستمی فرماندهی و جمعی از افسران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

در این دیدار که علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری نیز حضور داشت؛ حسنی فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی پلیس در سطح شهرستان اظهار داشت: اگر انسانها در حیطه وظایف خود، تحلیل درست، آگاهی و اشرافیت کامل بر آن موضوع داشته باشند، قطعا آن اطلاعات و آن تحلیل ها پیش بینی را بهتر و درنهایت پیشگیری را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای علمی کردن وظایف نیروهای پلیس در سطح کشور یکی از مصادیق اصلی آن اقدامات و فعالیت هایی است که انجام می‌شود و در چارچوب مسائل علمی و تحلیل‌های آماری ارزیابی می گردد.

حسنی تصریح کرد: دلسوزی پلیس به خاطر این است که خدایی نکرده برای مردم در حین رانندگی اتفاقی نیفتد و در حقیقت علمی کردن اقدامات نیروهای پلیس، در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه همیشه بحث رضایت مورد تاکید بوده است؛ افزود: رویکرد اجتماعی و علمی کردن اقدامات راهنمایی و رانندگی موجب روان سازی خدمات می شود.

حسنی افزود: افراد اندکی هستند که ممکن است در شهر با موتورسیکلت و یا ماشین خلاف هایی را مرتکب شوند، که این موضوع نبایستی مابقی مردمی که قانون را رعایت می کنند، تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه نباید قانون را نادیده گرفت؛ بیان کرد: نادیده گرفتن قانون در رانندگی ممکن است آسیب های جدی را در پی داشته باشد.

حسنی ادامه داد: البته این نیست که رضایت یعنی قانون اجرا نشود، پلیس بی تفاوت شود و راننده متخلف را توقیف نکند و با آن برخورد ننماید؛ خیر؛ بلکه برخوردهای قانونی در چارچوب خاصی صورت پذیرد، البته با انعطاف و اخلاق و رفتاری مناسب این قانون اجرایی گردد و در کل یک برخورد اقنایی صورت پذیرد.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: پلیس اعمال قانون بکند، اما برخوردشان یک برخورد خشن و تند با مردم نباشد که منجر به نارضایتی مردم گردد.

وی بیان کرد: پلیس باید انعطاف نشان دهد و قانون را اعمال کند البته این قانون همراه با تدبیر و با رعایت اخلاق انجام شود که اگر یقینا این مهم اتفاق افتاد درصد نارضایتی‌ها کمتر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لارستان اضافه کرد: توجه مردم به قانون در این منطقه نسبت به دیگر نقاط شهرستان بیشتر است و این فرهنگ غنی مردم این خطه را می رساند.

وی با بیان اینکه اعمال قانون پلیس همراه با اخلاق محوری و تدبیر و رضایتمندی باشد؛ افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز مسافران زیادی به این شهرستان وارد می شوند که انشاالله پلیس با گشت زنی در سطح شهر مردم و مسافران را راهنمایی تا اتفاقی برای آنها رخ ندهد تا وضعیت شهرستان نسبت به سال گذشته بهتر شود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش فعالیت های گسترده پلیس را کاری ارزشمند و پر اجر دانست و گفت: پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده است و امیدواریم با رعایت قانون رانندگی امسال نیز شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در مقایسه با سال گذشته باشیم.
پیش از این نیز سرهنگ رستمی فرماندهی پلیس راهور شهرستان هم گزارشی از وضعیت این فرماندهی را ارائه نمود.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای پلیس در شهر باعث دلگرمی مردم و خانواده ها و افرادی است که قانون و مقررات را رعایت می کنند، گفت: پلیس با همراهی مردم به دنبال کاهش تصادفات و تلفات رانندگی است.

فرمانده پلیس راهور شهرستان ادامه داد: اینکه شاهد کاهش تصادفات در سطح شهر هستیم بیانگر تلاش ها و زحمات شبانه روزی پلیس است که از آسایش خود چشم می پوشند تا لبخند را به مردم هدیه کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعمال قانون همراه با رضایتمندی مردم، مستلزم تدبیر ماموران پلیس است”

  1. ناشناس گفت:

    من در امریکا مشاهده کردم که در انجا پلیس در حالیکه ناجی ودوست و روابط اجتماعی بسیار خوبی با مردم دارد نسبت به متخلفین به درستی و قانونی نه سلیقه ای اعمال قانون می کند و مردم هم به آنها احترام می گذارند زیرا حامی خود میدانند از اینرو همیشه در کنار پلیس می باشند نه در مقابل او

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین