چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

سپاه پاسداران در قلب مردم است

مدیر حوزه علمیه لارستان با بیان اینکه سپاه پاسداران در قلب مردم ایران و آزادی خواهان جهان قرار دارد، افزود: سپاه پاسداران برخواسته از متن جامعه، انقلاب و مردم ایران…

مدیر حوزه علمیه لارستان با بیان اینکه سپاه پاسداران در قلب مردم ایران و آزادی خواهان جهان قرار دارد، افزود: سپاه پاسداران برخواسته از متن جامعه، انقلاب و مردم ایران است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه لارستان حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر موسوی با اشاره به قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی از سوی آمریکا، اظهار داشت: آمریکا قصد دارد  با این عمل شکست داعش را کمرنگ جلوه دهد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در قلب مردم ایران و آزادی خواهان جهان قرار دارد، افزود: سپاه پاسداران برخواسته از متن جامعه، انقلاب و مردم ایران است و با توجه به اقرار مکرر آمریکا مبنی بر به وجود آوردن داعش مشخص می شود که آمریکا مسبب به وجود آوردن داعش در منطقه است.

مدیر حوزه علمیه لارستان ناراحتی ترامپ را به دلیل اقدامات موثر سپاه پاسداران در از بین بردن داعش دانست و عنوان کرد: سپاه در قلب مردم ایران جای دارد، از این چنین اقدامی در سالروز ولادت باسعادت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار نشان دهنده خباثت و کینه توزی های آمریکا نسبت به انقلاب و ایران است.

وی خاطرنشان کرد: این عمل غیر عاقلانه آمریکا با قانون بین المللی سازگاری ندارد که کشوری دیگر بخواهد سپاه کشور دیگری را تروریست بداند نه تاثیری منفی بر روحیه مسئولان می گذارد بلکه موجب اعتماد و همبستگی ملت شریف ایران و مسئولان زحمت کش نظام خواهد بود و همگان به پوشیدن لباس مقدس پاسداری افتخار می کنند.

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: حوزه لارستان ضمن تبریک این ایام خجسته به عموم مردم ایران به ویژه پاسدارن سرافراز نظام مقدس اسلامی این حرکت سخیف ترامپ را محکوم و پشتیبانی و حمایت خود را از نیروهای مخلصی که طبق فرمایش امام(ره) اگر نبودند کشور هم نبود اعلام می دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین