جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در قلب ملت هاي آزاديخواه جهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در قلب ملت ايران و ملت هاي آزاديخواه جهان جای دارد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در قلب ملت ايران و ملت هاي آزاديخواه جهان جای دارد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، به دنبال اقدام جنايتكارانه  ايالات متحده آمريكا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ليست گروه هاي تروريستي، مهدي زارع رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان طی سخنانی در جمع نمازگزاران دانشگاه آزاد اسلامی لارستان،  اقدام اخير سردمداران نظام سلطه را شدیداً محكوم كرد.

زارع گفت: اقدام غير ديپلماتيك و غير اخلاقي آمريكاي جنايتكار، نه تنها از توان نظامي و محبويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كم نخواهد کرد، بلكه باعث خير و بركت، وحدت و انسجام مردم و اتحاد ملي بیشتر خواهد شد.

وي ادامه داد: مردم ايران به رغم تمامي اختلاف نظرها و سليقه هاي متعدد فكري وسياسي، هنگامي كه پاي دشمن مشترك و واحد در ميان باشد با انسجام ملي، نقشه هاي ياوه گويان بين المللي و منطقه ای را نقش بر آب مي كنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خاطر نشان كرد: سياستمداران بي كفايت آمريكا بايد بدانند كه هزينه اصلي را در اجرا و نمایش این شیطنت، خود آنان پرداخت کرده و به حول و قوه الهي و با دستان چدنی خود، لحظه افول و سقوط قدرت هزمونيك و البته پوشالی خود را تسریع خواهند کرد.

وی متذكر شد: جمهوري اسلامي ايران در راستاي سياست هاي ضد استكباري خود، اهرم هاي قدرتمند و بازوهاي توانمند بسياري در منطقه و جهان دارد كه مي تواند منافع استکباری نظام سلطه و متحدان و مزدوران منطقه اش را به خطر اندازد.

همه ما ضمن پيوستن به پویش ملی( ما سپاهي هستيم) به جهانيان اعم از دوست و دشمن اعلام مي كنيم كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در قلب ملت ايران و ملت هاي آزاد يخواه جهان جای دارد و اين نمايشنامه هاي نخ نماشده، تاثيري در اراده ملت، دولت و نيروهاي مسلح ما  ندارد و امروز به تبعيت از رهبر فرزانه خود، جز اتكا به قدرت الهي و توانايي هاي درون زاي داخلی، به هيچ قدرت سخت افزاري و نرم افزاري غير بومي دلخوش نكرده و ايمان داريم كه دشمنان مردم و ايران اسلامي همانند گذشته و حال، خوار و زبون و در نهایت مايوس خواهند شد.

خبرنگارآنا: مهدي يزداني

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین