جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرماندار لارستان خواستار تاسیس دانشگاه فرهنگیان در لارستان شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خواستار تاسیس دانشگاه فرهنگیان در لارستان شد و گفت: ایجاد دانشگاه فرهنگیان در شهرستان کمک بزرگی به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز لارستان می…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خواستار تاسیس دانشگاه فرهنگیان در لارستان شد و گفت: ایجاد دانشگاه فرهنگیان در شهرستان کمک بزرگی به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز لارستان می کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان در سال جدید ضمن تبریک هفته مقام معلم در سخنانی خواستار تاسیس دانشگاه فرهنگیان در لارستان شد.

وی ادامه داد: یکی از خواسته ها و انتظارات مردم این منطقه به خصوص دانشجویان و دانش آموزان محقق شدن دانشگاه فرهنگیان در لارستان است که انتظار داریم هرچه سریعتر این مهم اجرایی شود.

 فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش با بیان اینکه وظایف آموزش و پرورش یک موضوع زیربنایی و اصلی است؛ تاکید کرد: چراغ راه آینده کشور از آموزش و پرورش شروع می شود و اگر مدارس ما از نظر کمی و کیفی بهینه پرورش و رشد یابند، مطمئنا در همه ابعاد جامعه نیز موفق خواهیم شد.

حسنی تصریح کرد: اگر دانش آموزان ما خوب تربیت شوند و پرورش یابند فردا از بین همین دانش آموزان مهندس ،پزشک، معلم، استاد و دانشمند بیرون می آید و یا تمام کسانی که در آینده  مدیر می شوند.

معاون استاندار فارس بیان کرد: اگر دانش آموزان خوب تربیت شوند آینده آن جامعه ای که از نظر تخصصی، تعهدی و اعتقادی که به موضوعات ارزشی و انسانی دارند، تضمین شده است.

حسنی اظهار کرد: بسیاری از رفتارها و اخلاقیات و عملکردی که در وجود ما نهادینه شده است مربوط به زمانی است که به تحصیل مشغول بودیم.

رییس شورای آموزش و پرورش لارستان اذعان کرد: معلمینی که با دانش آموزان ارتباط مستقیم دارند بایستی  ارزش ها و اعتقادات را در کنار مباحث درسی برای دانش‌آموزان تکرار کنند و بر روی آن تأکید ورزند و حتی در موضوعات بهداشتی، فرهنگی و اخلاقی هم ورود کنند.

وی یادآور شد: هفته معلم فرصتی را ایجاد می کند تا نگاهی تازه و جدیدی به آموزش و پرورش و به وضعیت تربیتی خود و مقام والای معلم داشته باشیم و در این خصوص می توانیم از نظر کمی و کیفی آن را گسترش دهیم.

 حسنی در پایان سخنانش پایگاه سلامت دانش آموزی در شهرستان را مهم دانست و تصریح کرد: دانش آموزان توصیه های مسئولین پایگاه سلامت دانش‌آموزی را جدی بگیرند و بطور مستمر به وضعیت بهداشت و درمان خود توجه داشته باشند تا در سلامت کامل بوده و به ادامه تحصیل بپردازند.

 پیش از این نیز مهدی اسماعیلی معاون اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لار، رییس شورای شهرستان، شهردار و جمعی از اعضا شورای شهر و آموزش و پرورش شهرستان نیز مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فرماندار لارستان خواستار تاسیس دانشگاه فرهنگیان در لارستان شد”

  1. ناشناس گفت:

    با مصاحبه و گفتگو و جلسه در لار هيچوقت بجايي نخواهيم رسيد ،دانشگاه فرهنگيان قول چند ساله نماينده محترم است که فقط حرفش باقي مانده ولي در عمل خبري نيست

  2. ناشناس گفت:

    من هم خواستار تاسیس سازمان ملل هستم …. قبلا هم گفتم اقدامات عملی از جانب شما چیست ؟ گزارش پیگیری های شما در وزارت خونه ها ؟؟؟ در دولت ؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین