چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اندر احوال روز لارستان؛ دبیرخانه ای که تشکیل نشد و مدیرانی که منفعل ماندند…

چند سالی نگذشته است که سخنان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر لار تیتر اصلی خبرگزاری های شهرستانی ، استانی و کشوری گردید. “اشکان عسکری عضو شورای اسلامی شهر لار…

چند سالی نگذشته است که سخنان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر لار تیتر اصلی خبرگزاری های شهرستانی ، استانی و کشوری گردید.

“اشکان عسکری عضو شورای اسلامی شهر لار گفت: از سال ۹۲ و با مصوبه شورای اسلامی شهر لار، ۱۹ اردیبهشت ماه که سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به لارستان است، به عنوان روز «لارستان بزرگ» نامگذاری شد”

خبرها حاکی از آن داشت که لارستان نیز با در نظر گرفتن روزی بنام خود در تقویم پر فراز و نشیب تاریخ خود که روزها و ماه ها برایش یاداور لحظات خوش و ناخوشی است با ایجاد یک دبیرخانه دائمی با دبیری عضو فرهنگی شورای اسلامی شهر لار بتواند آن ظرفیت ناشناخته و مغفول مانده ی خود را در همه ی ابعاد به رخ بکشاند.

برنامه ریزی و اجرای برنامه های شاد و مفرح و همایش های تخصصی نوید رسیدن به تجربه ای والا برای هدایت و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری مراسمات روز لارستان در سالیان ابتدایی نوید آینده ای پر امید را می داد. اما کم بارقه ی امید به ناگاه در شهری که نماینده ی شهرستانی آن یکی از سیاست گذاران فرهنگی کشور را به یدک می کشد به زدن یا نزدن های یک بنر و فضاسازی محدود از بزرگداشت یک روز که به نام لارستان بزرگ ثبت گردیده است منجر گردیده است .

 

آری این روزها نباید قدر و منزلت و جایگاه لارستان را انقدر در بوق و کرنا کرد و در جستجوی تکه کلامی از زبان فلان مسئول و فلان مدیر کشوری در مدح و بزرگی لارستان جستار کرد.

چرا که ارزشش را مدیران و سیاست گذاران شهر به خوبی طی این چند سال با عملکرها و نگاه هایشان به همگان نشان داده اند…؟!

” یاد باد این ضرب المثل: حرمت امامزاده را متولی نگه می دارد”

امروز لارستان در یک نگاه در آستانه ی بزرگداشت روزلارستان.

نماینده ی مردم لارستان یکی از سکانداران و تصمیم گیران کشور- اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بدون سکان دار – اداره ی تبلیغات اسلامی لارستان بدون سکان دار- دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز لارستان بدون دبیر- شورای اسلامی شهر لار منفعل،‌فرماندار ویژه لارستان در گیر و دار وعده های اجرا نشده،‌ ادارات   … و …

 

در پایان اشاره ای به سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم لارستان خالی از لطف نیست ، “در این سفر، درباره‌مسائل گوناگون مردم این استان -فارس- از جمله مسائل شهر لار و منطقه‌ی لارستان مذاکرات مفیدی را انجام دادند و تصمیمهای خوبی را گرفتند. امیدواریم توفیق الهی شامل حال مسئولین کشور شود، بتوانند به شما مردمی که حقاً و انصافاً در خور اظهار ارادت هستید، ابراز ارادت کنند؛ به شما مردمی که شایسته‌ی خدمت کردن هستید. »

امیدوارم مسئولین شهرستان لارستان چه بومی و غیر بومی توفیق خدمت به این مردم والامقام را داشته باشند.

ارسالی کاربران

.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین