پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری مراسم روز بزرگداشت «استاد» در دانشگاه دولتی لار+عکس

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز اموزش عالی دولتی لارستان، به مناسبت بزرگداشت روز استاد با حضورعلی اصغر علیپور معاون فرمانداری ویژه لارستان، رئیس مجتمع آموزش…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز اموزش عالی دولتی لارستان، به مناسبت بزرگداشت روز استاد با حضورعلی اصغر علیپور معاون فرمانداری ویژه لارستان، رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان، معاونین و اساتید مجتمع، یاد و خاطره شهید مطهری گرامی داشته شد.

در این مراسم که در سالن همایش ساختمان شماره یک دانشگاه دولتی لارستان صورت پذیرفت ابتدا رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان ضمن تبریک و خوش آمدگویی به حاضران گزارشی از اقدامات اجرایی از زمان تاسیس تا به امروز مجتمع آموزش عالی لارستان را بیان کرد.

طاهری به افزایش کمی و کیفی تجهیزات آزمایشگاهی، افزایش تعداد اعضای هیئت علمی با توجه به سیاست های انقباضی دولت در جذب هیئتی علمی برای دانشگاهها، کسب امتیاز برگزاری آزمون ارشد و نظام مهندسی در لار، برگزاری دوره های ارتقا پایه نظام مهندسی و مهارت افزایی اعضای هیئت علمی که در گذشته فقط در مرکز استان صورت می پذیرفت اشاره کرد و ادامه داد: ساخت و تکمیل پردیس مجتمع آموزش عالی لارستان با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی در کشور از جمله مهم ترین برنامه هاست.

وی از اساتید خواست در کنار علم آموزی به دانشجویان به آنها در جهت معرفت افزایی نیز کمک کنند و یادآور شد: وضعیت فرهنگی و علمی جامعه نسبت به گذشته دچار تغییرات محسوسی شده است.

این استاد دانشگاه همچنین اساتید را به مسئولیت پذیری بیشتر در قبال دانشجویان تشویق کرد و تلاش مجموعه دانشگاه را تاثیر گذاری در فعالیت های شهرستان در کنار علم آموزی به دانشجویان خواستار شد.

در ادامه معاون فرمانداری ویژه لارستان در خصوص مقام استاد و علم اندوزی مطالبی را بیان کرد و گفت یکی از آرزوهای قلبی من ارتقای مجتمع آموزش عالی لارستان به سطح دانشگاه دولتی است.

دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش، پخش کلیپ سخنان رهبری در مورد مقام معلم، شعرخوانی توسط کودک ۸ساله زرین دشتی، سخنرانی خانم غلامی عضو هیئت‌علمی و مدیر مرکز مشاوره مجتمع با موضوع راههای افزایش انگیزه در دانشجویان و همچنین تقدیر از کلیه اساتید مجتمع اموزش عالی بود.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین