پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز ثبت نام آزمون استعداد‌های درخشان لارستان

۴۰۰ دانش آموز فارس در آزمون استعداد درخشان پذیرفته می‌شوند. به گزارش میلاد لارستان، مدیرکل آموزش وپرورش فارس در گفت و گوی با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: آزمون ورود…

۴۰۰ دانش آموز فارس در آزمون استعداد درخشان پذیرفته می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان، مدیرکل آموزش وپرورش فارس در گفت و گوی با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: آزمون ورود به مراکز استعداد‌های درخشان، از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

نجفی افزود: متقاضیان با مراجعه به سامانه hoosh.mediu.ir می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: طبق دستور العمل ارسالی، ساعت ۹ صبح سی ام خرداد امسال، آزمون ورود به مراکز استعداد‌های درخشان استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: نجفی گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از پنج روز قبل از تاریخ آزمون از طریق سامانه hoosh.mediu.ir در دسترس متقاضیان خواهد بود.

نجفی با بیان این که افراد متقاضی شرکت در این آزمون باید تابعیت ایرانی داشته باشند، افزود: دانش آموزانی که در این آزمون شرکت می‌کنند باید همه دروس خود را در سال تحصیلی ۹۶-۹۷، پایه پنجم و در سال تحصیلی ۹۷-۹۸، پایه ششم مقیاس خیلی خوب را کسب کرده باشد.

وی گفت: اگر دانش آموزی در این دو سال تحصیلی در مجموع تنها یک درس را با مقیاس خوب کسب کرده باشد و بقیه را با مقیاس خیلی خوب، منعی برای ثبت نام آن وجود ندارد.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس با بیان این که پارسال نزدیک هشت هزار دانش آموز استان فارسی متقاضی وررود به مراکز آموزشی استعداد‌های درخشان بودند، افزود: امسال در پنج مدرسه استعداد‌های درخشان فارس، در مجموع چهارصد نفر در پایه هفتم پذیرفته خواهند شد که دو مدرسه آن در شهر شیراز، دو مدرسه دیگر در شهرستان‌های مرودشت و لارستان و یک مدرسه ویژه دانش آموزان عشایری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین