جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آموزش علمی مدیران لارستانی در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از فراهم‌شدن بستر مناسب برای آموزش علمی مدیران این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط اجرایی‌شدن این امر محقق شده است. به گزارش…

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از فراهم‌شدن بستر مناسب برای آموزش علمی مدیران این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط اجرایی‌شدن این امر محقق شده است.

به گزارش میلاد لارستان، سعید نجیب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری آنا با تشریح این موضوع كه آموزش كاركنان در دستور كار معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان قرار دارد، گفت: با توجه به بازنشستگی تعدادی از كاركنان دانشگاه، لازم است افرادی كه برای احراز پست‌های مشخص در نظر گرفته می‌شوند، آموزش ببینند.

وی ادامه داد: بدون تردید آموزش كاركنان در هر مجموعه سازمانی مورد نیاز است تا اگر به دلایلی شرایطی حاصل شد كه افراد در پست‌های جدید به كار گرفته شوند، تخصص لازم را برای تصدی این پست در سازمان داشته باشند.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این موضوع كه گردش شغلی، جایگزین مناسب و آموزش كاركنان از جمله راهكارهای پویایی و افزایش راندمان كاری در یك مجموعه است، اظهار كرد: اکنون آموزش كاركنان در دستور كار واحد لارستان است؛ بنابراین سعی كرده‌ایم تا گردش‌های شغلی كه در این خصوص ایجاد شده است از طرفی هم‌جهت با افزایش راندمان كاری سازمان بوده و از سوی دیگر رضایت كاركنان را نیز فراهم كند تا آنان با اشتیاق و رضایت خاطر بیشتر در محل كار خود حاضر شوند.

نجیب‌زاده درباره كارگروه انضباط مالی گفت: با توجه به كمبود منابع مالی، مقرر شد تا هر حوزه یك نفر به‌عنوان نماینده اداری مالی دانشگاه، برنامه‌های آتی مجموعه خود را به‌منظور بهینه‌كردن هزینه‌ها به این معاونت گزارش دهد تا برنامه مدونی برای عبور از این شرایط فراهم شده و فعالیت‌های سازمان به نحوی شایسته مدیریت شود.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خاطرنشان كرد: با توجه به این مهم و ارائه برنامه‌های كاری دوایر مختلف به این معاونت، جلسات متعددی در این راستا گرفته شده و راهكارهای مناسب برای اجرای یك برنامه هدفمند در دستور كار قرار دارد تا با یاری خدا بتوانیم هم برنامه‌های سازمان را اجرایی كرده و هم از این مرحله گذار با موفقیت عبور كنیم.

وی به فعالیت ها و كارهای انجام شده در حوزه متبوع خود اشاره كرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان یكی از باسابقه‌ترین واحدهای دانشگاهی استان فارس و كشور است. نگهداری و یا تغییر كاربری برخی از ساختمان‌های دانشگاه به‌منظور افزایش درآمد غیرشهریه‌ای در دستور كار قرار گرفته و یك مهمانسرا با امكانات مناسب با حداقل هزینه در پایان سال گذشته آماده شد و در اختیار مهمانان دانشگاه قرار گرفت.

معاون اداری مالی واحد لارستان یكی دیگر از اقدامات انجام‌شده را تعمیر و بازسازی نمازخانه دانشگاه دانست و ابراز كرد: نمازخانه این واحد دانشگاهی با همت پرسنل فنی دانشگاه و هزینه‌ای كمتر از ۱۰۰ میلیون ریال بازسازی و تجهیز شده و از آغاز ماه مبارك رمضان پذیرای استادان، كاركنان و دانشجویان بوده است.

نجیب‌زاده درباره نصب دوربین‌های مداربسته متذكر شد: با توجه به گستردگی مجتمع كوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و امنیت بیشتر دانشگاهیان و کافی‌نبودن دوربین‌های مداربسته قبلی با هماهنگی اداره حراست واحد و خرید دوربین‌های جدید در قسمت ورودی دانشگاه این مشكل نیز حل شد.

وی عنوان كرد: در راستای جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای بخشی از ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاه با رعایت مقررات قانونی در اختیار دانشكده و مدرسه سما قرار گرفته و اجاره بخشی از ساختمان خوابگاه مركزی به دانشگاه علوم پزشكی نیز از جمله برنامه‌های در شرف اجرای این واحد دانشگاهی است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان افزود: امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده با حوزه پژوهشی، بستر مناسب برای آموزش علمی مدیران شهرستان فراهم شود كه اكنون شرایط اجرایی‌شدن این امر نیز محقق شده است.

نجیب‌زاده اجرای به‌موقع آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های سازمانی، پرداخت حقوق و مزایای كاركنان، ارسال به‌موقع تراز مالی پایان سال ۹۷ و پیگیری مطالبات از سازمان را ازجمله كارهای انجام شده قلمداد كرد و گفت: منابع و استعدادهای مالی خوبی در این واحد دانشگاهی وجود دارد كه با شناسایی این استعدادها و همت كاركنان و نیز درایت و دوراندیشی رئیس واحد، بسیاری از مشكلات مالی دانشگاه حل خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین