جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع 78 تُن شکر یارانه ای در سطح لارستان

مسئول تنظيم بازار جهاد كشاورزی لارستان از توزیع ۷۸ تُن شکر در این شهرستان لارستان خبر داد. علي فلاحت پيشه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از توزیع…

مسئول تنظيم بازار جهاد كشاورزی لارستان از توزیع ۷۸ تُن شکر در این شهرستان لارستان خبر داد.

علي فلاحت پيشه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از توزیع ۷۸ تُن شکر در این شهرستان لارستان خبر داد و اظهار داشت: توزیع شکر در راستای سیاست های دولت در تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی شهروندان در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از این میزان ۴۷ تُن در شهر لار و ۳۰ تُن در سطح بخش ها از طریق فروشگاهها توزیع شده است، افزود: کار توزیع شکر در فروشگاههای رفاه، همشهری و فرهنگیان در شهر لار همچنان ادامه دارد.

مسئول تنظيم بازار جهاد كشاورزی لارستان با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع شکر به شکل عمومی، به سایر بخشها نیز به شکر یارانه ای تعلق گرفته است، تصریح کرد: ۵ تُن شکر به هیأت های مذهبی، ۶۰ تنُ اصناف و قنادی ها و ۲۵ تُن به بخش صنایع تعلق گرفته است.

این مسئول با اذعان به اینکه در زمینه توزیع شکر خوشبختانه کمبودی وجود ندارد، ادامه داد: از شهروندانی که شکر دریافت کرده اند تقاضا می شود با رعایت حال افراد نیازمند و مستمند در جامعه، از مراجعه چند باره برای تحویل شکر خودداری کنند تا این کالا به شکل عادلانه در اختیار سایر افراد جامعه قرار بگیرد.

فلاحت پیشه اضافه کرد: شکر تحویلی به مردم با نرخ مصوب ۳۵۰۰ تومان و اصناف ۳۸۵۰ تومان فروخته می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین